صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های بسکتبال NBA : گلدن استیت وریرز و اوکلاهوما سیتی تاندر

رقابت‌های بسکتبال NBA : گلدن استیت وریرز و اوکلاهوما سیتی تاندر

ad banner

رقابت‌های بسکتبال NBA : پیش بازی گلدن استیت وریرز و اوکلاهوما سیتی تاندر

دو تیم گُلدن استیت وریرز‌‌ و اوکلاهوما سیتی‌تاندِر در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های کنفرانس غرب به مصاف هم می‌روند. این ‌دو تیم که با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین ستارگان رقابت‌های بسکتبال NBA از امیدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند، در نخستین رویارویی فصل یکدیگر را محک خواهند زد. بازی‌های این دو تیم همواره یکی از جذاب ترین رقابت‌های فصل NBA را رقم می‌زند.

گلدن استیت واریرز؛ جنگجویان به دنبال فرار از بحران

گلدن استیت که در چهار فصل گذشته موفق به کسب سه عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال NBA شده است، در این فصل نیز نخستین بخت قهرمانی به شمار می‌آید. اوضاع اما آنچنان هم برای تیم اِستیو کِر خوب پیش نمی‌رود. پس از دو قهرمانی نسبتا راحت در‌ دو فصل گذشته مشکلات درون‌تیمی گلدن استیت، به خصوص اختلاف میان کوین دورانت و گرین برای جنگجویان مشکل‌آفرین شده‌است.

اِستیو کِر پس از آخرین بازی وریرز در مقابل سن آنتونیو که با شکست آن‌ها همراه بود، گفت که تیمش پس از سپری کردن دو سال رویایی تازه از خواب بیدار و وارد چالش جدیدی شده‌است.

از طرفی اختلاف میان دورانت و گرین به شدت بر عملکرد هردو بازیکن و کل تیم تاثیر منفی‌گذاشته است و باعث شده آن‌ها نتوانند در حد استاندارد‌های خود بسکتبال بازی کنند. نکته‌ی منفی دیگر برای وریرز غیبت اِستِفن کِری است که نه تنها باعث افت کیفیت تیم شده بلکه به لحظ روحی نیز به تیم صدمه زده‌است.

با وجود همه‌ی این مشکلات اما گلدن استیت همچنان بخت اول قهرمانی در لیگ NBA به شمار می‌رود و اگر اختلافات درون تیمی برایشان مشکل‌آفرین نشود، مانعی بر سر‌ راه سومین عنوان قهرمانی‌شان وجود ندارد.

ترکیب احتمالی گلدن استیت:  کوین دورانت – کِلِی تامپسون – ِدریماند گرین – ِدیمیِن جونز

  • استفن کری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نخواهد‌‌ بود.

رقابت‌های بسکتبال NBA

اوکلاهوما سیتی تاندر؛ اعاده‌ی حیثیت در مقابل قهرمان؟

بدون شک ماندن پاول جرج و امضای قرارداد بلندمدت توسط او بسیاری از هواداران تاندر را به کسب عنوان قهرمانی امیدوار کرد. ترکیب راسل وستبروک و پاول جرج شاید یکی از رویایی‌ترین ترکیب های دونفره‌ی حال حاضر رقابت‌های بسکتبال NBA باشد. پس از ترک اوکلاهوما توسط کوین دورانت، تاندری‌ها نیاز به یک فوق ستاره‌ی دیگر داشتند تا درکنار راسل وستبروک بتواند این تیم را در جمع مدعیان حفظ کند. اکنون پس از گذشت بیش از یک فصل به نظر می‌آید وستبروک و جرج به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده‌اند و اضافه کردن دنیس شرودر به عنوان پوینت گارد ذخیره نیز باعث شده تا بار خط هجومی کمی از روی دوش راسل برداشته شود.

اوکلاهوما اکنون پس از گذشت شانزده بازی از فصل جدید موفق به کسب ۱۰ پیروزی و البته تحمل ۶ شکست شده و در رده‌ی پنجم کنفرانس غرب پشت سر گلدن استیت قرار دارد.

راسل وستبروک نیز با رفع مصدومیت ابتدای فصلش اکنون بسیار آماده نشان می‌دهد و آماده‌ی نبرد انتقامی با کوین دورانت است.

ترکیب احتمالی اوکلاهوما سیتی تاندر:راسِل ِوستبروک – پاول جُرج – استیون آدامز – جِرمی گرنت – الکس ِابرینز

رقابت‌های بسکتبال NBA

پیش بینی نتیجه‌ی احتمالی بازی: علیرغم مشکلاتی که گلدن استیت با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، به نظر نمی‌رسد که آنها مشکلی برای از پیش رو برداشتن تاندر داشته ‌باشند.

این نبرد حساس روز چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه به میزبانی گلدن استیت در ورزشگاه Oracle Arena برگزار می‌شود.

پیش‌بینی مسابقه گُلدن استیت وریرز‌‌ و اوکلاهوما در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *