صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا: پیش بازی بوستون سلتیکس- شیکاگو بولز

رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا: پیش بازی بوستون سلتیکس- شیکاگو بولز

ad banner

رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا: پیش بازی تیم بوستون سلتیکس- شیکاگو بولز

در ادامه رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا آیا بوستون سلتیکس می‌تواند با پیروزی مقابل شیکاگو بولز، به روند دو شکست پیاپی خود پایان دهد؟ شیکاگویی‌ها که روزگاری مایکل جردن را در ترکیب خود داشتند، حالا تیمی جوان در اختیار دارند که امید به آینده، ادامه دادن مسیر را برایشان ممکن می‌سازد.

بوستون سلتیکس: در خانه، با شکست‌ها خداحافظی کن

بوستون سلتیکس در این دور رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا و در دو بازی گذشته خود مقابل ایندیانا پیسرز و پورتلند تریل بلیزرز متحمل شکست شده است. پس از ۴ مسابقه، آن‌ها بالاخره به خانه خود بر می‌گردند تا در برابر هواداران بازی کنند. برنامه سخت بوستون سلتیکس در این مقطع از فصل، فشار زیادی را بر روی آن‌ها گذاشته است. پیروزی مقابل شیکاگو بولز، می‌تواند فرصت خوبی برای آن‌ها باشد. گردش توپ سریع و ارائه یک بازی تیمی، همچنان در دستور کار شاگردان برد استیونز است. کایری اروینگ و جیسون تیتم، دو ستاره سبز و سفیدپوشان هستند. نیمکت پویای این تیم نیز همیشه در مواقع سخت به داد تیم می‌رسد. بوستون سلتیکس، بیش از یک تیم هجومی، در فاز دفاعی خودنمایی می‌کند و حالا باید دید، مقابل شیکاگویی که این فصل، حرف چندانی برای گفتن نداشته، بوستون سلتیکس چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد.

رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا

شیکاگو بولز: مشغول نسل‌سازی

شیکاگو بولز که روزگاری با مایکل جردن، در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کرد حالا تیمی جوان در اختیار دارد که عملکردی سینوسی دارند. ستاره این تیم زک لاوین جوان است که در تمام مسابقات بولز، رهبری تیم در بخش امتیازگیری را بر عهده دارد. شیکاگو بولز در ۳ بازی گذشته خود مقابل بوستون سلتیکس، نتیجه‌ای جز شکست کسب نکرده است. بازی خارج از خانه مقابل بوستون سلتیکس باعث می‌شود آن‌ها بر روی کاغذ، شانسی نداشته باشند. اما رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا در این فصل نشان داده است که انتظار هر چیزی را می‌توان داشت. شیکاگو میانگین ۱۰۵.۹ امتیاز در هر بازی را به ثبت رسانده که مشکل این تیم در بخش هجومی را بیش از پیش نمایان می‌کند. دو تیم در میانگین پرتاب‌های ۳ امتیازی، آماری برابر دارند که این موضوع از نکات جالب بازی فرداست. آیا معجزه در تی دی گاردن رقم خواهد خورد؟

رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا
مشخصات بازی:

ورزشگاه: تی دی گاردن (استادیوم خانگی بوستون سلتیکس)
تاریخ: ۲۴ آبان- ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش‌بینی بازی تیم بوستون سلتیکس- شیکاگو بولز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *