نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رسمی؛ تانگوی اندومبله به تاتنهام پیوست

0258247

تانگوی اندومبله ، هافبک جوان فرانسوی تیم لیون پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات، رسما به تیم تاتنهام پیوست.

با تایید باشگاه تاتنهام؛ تانگوی اندومبله به تیم پوچتینو اضافه شده است. قرارداد او تا سال ۲۰۲۵ و به مدت ۶ فصل اعتبار دارد. تاتنهام برای خرید اندومبله ۶۰ میلیون یورو به المپیک لیون می پردازد و مبلغ ۱۰ میلیون یورو نیز به صورت پاداش درنظر گرفته شده است. این انتقال، رکورد گرانترین خرید تاریخ تاتنهام را شکست. تا پیش از خرید اندومبله، داوینسون سانچز (۴۰ میلیون یورو) گرانترین خرید تاریخ اسپرز بود. قرارداد اندومبله تا سال ۲۰۲۵ خواهد بود و حالا بعد از بیش از ۵۰۰ روز انفعال در بازار نقل و انتقالات، تاتنهام بالاخره دست به خرید بازیکن زد. پیش از نهایی شدن قرارداد تانگی اندومبله، اسپرز امروز جک کلارک، پدیده جوان و ۱۸ساله لیدزیونایتد را نیز جذب کرده بود.

تانگوی اندومبله مرد جنگنده تیم تاتنهام در فصل آتی

تانگوی اندومبله مرد جنگنده تیم تاتنهام در فصل آتی
تانگوی اندومبله یکی از بازیکنان لیست زین الدین زیدان بوده و مورد توجه رئال مادرید نیز قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تاتنهام پاسخ مثبت داده و راهی لیگ برتر شود. در مورد این بازیکن بد نیست بدانید که تانگی ان‌دومبله با ملیت کشور فرانسه، ۲۲ سال (۲۸ دسامبر ۱۹۹۶) سن دارد، قد او ۱۸۱ سانتی‌متر می‌باشد. تانگوی اندومبله به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد . این بازیکن در حال حاضر برای تیم فوتبال تاتنهام و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی فرانسه بازی می‌کند.

آخرین بازی تانگوی اندومبله برای تیم فوتبال فرانسه مقابل تیم آندورا می‌باشد. این بازی با نتیجه آندورا (۰ – ۴) فرانسه به پایان رسید. تانگی ان‌دومبله در این مسابقه ۶۴ دقیقه بازی کرد.

پیش بینی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل