نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

گزارش و نکات آماری مسابقات لیگ های مطرح اروپایی (شنبه ۱۳ مهر ۹۸)

برایتون ۳-۰ تاتنهام:

لیگ برتر انگلیس

شرح گل ها :

گل اول برایتون در دقیقه ۳: سانتر از جناح چپ بازیکنان برایتون با دفع اشتباه هوگو لوریس همراه بود و فرصت طلبی ماوپای اولین گل برایتون را وارد دروازه تاتنهام کرد. لوریس در این صحنه از ناحیه دست دچار مصدومیت شدید شد و از زمین مسابقه خارج شد.
گل دوم برایتون در دقیقه ۳۲: باز هم سانتر از جناح چپ موقعیت گلزنی را برای مهاجمان برایتون به وجود آورد. ضربه سر ضرب کانلی را گازانیگا، دروازه بان شماره دو تاتنهام که جایگزین هوگو لوریس مصدوم شده بود، دور کرد و در برگشت خود کانلی دروازه تاتنهام را برای بار دوم باز کرد.
گل سوم برایتون در دقیقه ۶۵: کانلی در جناح چپ صاحب موقعیت شد. حرکت در عرض و ضربه دقیق او گل سوم برایتون را در مقابل حریف لندنی به دست آورد.
به این ترتیب شاگردان پوچتینو بعد از ناکامی در لیگ کاپ مقابل کولچستر و شکست سنگین ۷ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، حالا در لیگ برتر انگلیس نیز وضعیت مناسبی ندارند و باید دید روز های سیاه نایب قهرمان اروپا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

نکات آماری مرتبط با بازی برایتون و تاتنهام:

 

لیورپول ۲-۱ لسترسیتی :

لیگ برتر انگلیس

شرح گل ها:

گل اول لیورپول به لسترسیتی در دقیقه ۴۰: پاس عمقی بلند جیمز میلنر سادیو مانه را صاحب توپ کرد تا او از موقعیت تک به تک به وجود آمده نهایت استفاده را کند و تیمش را پیش بیاندازد.
گل اول لسترسیتی به لیورپول در دقیقه ۸۰: پاس رو به جلوی هافبک های لسترسیتی در محوطه جریمه به جیمز مدیسون رسید. شوت او با واکنش ضعیف آدریان به گل اول لسترسیتی تبدیل شد.
گل دوم لیورپول به لسترسیتی در دقیقه ۹۵: سردرگمی مدافعان و دروازه بان لسترسیتی باعث شد تا توپ به سادیو مانه برسد و در صحنه ای مشکوک داور برخورد آلبرایتون با او را پنالتی اعلام کرد. جیمز میلنر ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد تا بازی در نهایت به سود شاگردان یورگن کلوپ به پایان برسد. لیورپول با ۸ پیروزی و کسب ۲۴ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

نکات آماری مرتبط با بازی لیورپول و لسترسیتی:

 

بایرن مونیخ ۱-۲ هوفنهایم :

بوندس لیگا

شرح گل ها:

گل اول هوفنهایم به بایرن مونیخ در دقیقه ۵۴: تولیسو توپ را در میانه میدان از دست داد و حمله سریع بازیکنان هوفنهایم در نهایت آدامیان را صاحب توپ کرد و او موفق شد با ضربه ای دقیق توپ را وارد دروازه مانوئل نویر کند.
گل اول بایرن مونیخ به هوفنهایم در دقیقه ۷۳: مولر با سانتر بی نقصش از سمت راست محوطه جریمه حریف، رابرت لواندوفسکی را صاحب توپ کرد و ضربه سر او گل تساوی بایرنی ها را به همراه داشت.
گل دوم هوفنهایم به بایرن مونیخ در دقیقه ۷۹: رابرت اسکوف توپ را در محوطه جریمه به آدامیان رساند و او با ضربه بقل پا دقیقش گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.

نکات آماری مرتبط با بازی بایرن مونیخ و هوفنهایم:

 

فرایبورگ ۲-۲ دورتموند :

بوندس لیگا

شرح گل ها:

گل اول دورتموند به فرایبورگ در دقیقه ۲۰: روی یک ضربه کرنر ویتسل موفق شد با شوت والی محکم خودش دروازه فرایبورگ را به زیبای باز کند.
گل اول فرایبورگ به دورتموند در دقیقه ۵۵: حرکت ترکیبی بازیکنان فرایبورگ توپ را به پشت محوطه جریمه دورتموند رساند و ضربه سرکش والدشمیت گل تساوی را برای فرایبورگ به همراه داشت.
گل دوم دورتموند به فرایبورگ در دقیقه ۶۷: پاس جیدون سانچو در سمت راست محوطه جریمه فرایبورگ به اشرف حکیمی رسید و او توانست با یک حرکت انفرادی زیبا و در نهایت ضربه بقل پای دقیق، گل برتری دورتموند را وارد دروازه فرایبورگ کند.
گل دوم فرایبورگ به دورتموند در دقیقه ۸۹: سانتر بازیکنان فرایبورگ به گوشه سمت چپ محوطه جریمه دورتموند رسید و پاس عرضی بازیکن فرایبورگ به طور اتفاقی به پای آکانجی برخورد کرد و وارد دروازه دورتموند شد تا بازی در دقایق پایانی به تساوی بکشد.

نکات آماری مرتبط با بازی بایرن فرایبورگ و دورتموند:

 

رئال مادرید ۴-۲ گرانادا :

گرانادا

شرح گل ها:

گل اول رئال مادرید به گرانادا در دقیقه ۲: توپ در سمت راست محوطه جریمه گرانادا به گرت بیل رسید و او با پاس بیرون پای دقیقش کریم بنزما را در محوطه جریمه صاحب موقعیت گزنی کرد تا مهاجم فرانسوی رئال مادرید گل اول تیمش را به ثمر برساند.
گل دوم رئال مادرید به گرانادا در دقیقه ۴۵: تعلل مدافعان گرانادا باعث شد بازیکنان رئال با توپگیری خوب خود موقعیت گل زنی را به وجود آورند و در نهایت ادن هازارد با ضربه چیپ زیبا گل دوم بازی را ثبت کرد.
گل سوم رئال مادرید به گرانادا در دقیقه ۶۱: حرکت در عرض هازارد و در ادامه پاس عرضی او توپ را به لوکا مودریچ رساند و هافبک کروات رئال مادرید با شوتی دیدنی توپ را وارد دروازه گرانادا کرد.
گل اول گرانادا به رئال مادرید در دقیقه ۶۹: پاس رو به عقب مدافعان به آرئولا و در ادامه بی احتیاطی او هنگام دور کردن توپ یک ضربه پنالتی برای حریف به ارمغان آورد و ماچیس گل اول تیمش را وارد دروازه رئال مادرید کرد.
گل دوم گرانادا به رئال مادرید در دقیقه ۷۷: روی ضربه کرنر، دوارته گل دوم گرانادا را وارد دروازه رئال مادرید کرد.
گل چهارم رئال مادرید به گرانادا در دقیقه ۹۲: حرکت رو به جلوی بازیکنان رئال مادرید توپ را به اودریوزولا رساند و او با با پاس رو به بیرون دقیق خامس رودریگز را صاحب موقعیت گلزنی کرد و او با پای راست گل چهارم بازی را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود شاگردان زیدان خاتمه یابد.

نکات آماری مرتبط با بازی رئال مادرید و گرانادا:

 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل