نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دیگو سیمئونه: به بازیکنان تیم خود افتخار می کنم

simeone

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در نشست خبری بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اتلتیکو مادرید در آخرین بازی فصل خود در لالیگا به تساوی ۲-۲ مقابل لوانته رضایت داد. دیگو سیمئونه در این بازی شاهد بازی ۴ تن از بازیکنان با سابقه تیمش بود که فصل آینده در این تیم حضور نخواهند داشت. سه یار خط دفاعی و بزرگترین بازیکن تیم در خط حمله تیم را ترک خواهند کرد اما سیمئونه همچنان نسبت به آینده امیدوار است و آن را هیجان زده توصیف می کند. ال چولو بازی آخر این ۴ بازیکن را افتخار آمیز توصیف کرد. دو دفاع چپ و راست با سابقه اتلتی یعنی فلیپه لوییز و خوانفران از بازیکنان با تجربه تیم هستند که با اتمام قرارداد از تیم جدا می شوند. مهاجم بزرگ تیم آنتوان گریزمان که سه شنبه گذشته جدایی اش از باشگاه را تایید کرد و در بازی خانگی اتلتیکو در واندا متروپولیتانو هم مورد تشویق قرار گرفت. مهاجمی که به نظر می رسد فصل آینده را در تیم رقیب یعنی بارسلونا توپ بزند. همچنین دیگو گودین کاپیتان تیم نیز راه جدایی را در پیش گرفته و به احتمال زیاد فصل آینده او را در پیراهن آبی و مشکی اینترمیلان خواهیم دید. این ۴ بازیکن همگی در بازی مقابل لوانته ۹۰ دقیقه کامل بازی کردند و به هواداران اتلتیکو که برای بازی خارج از خانه سفر کرده بودند فرصت خداحافظی و بدرقه دادند. با جدایی این بازیکنان و همچنین لوکاس هرناندز که چندی قبل اعلام شد فصل آینده در بایرن مونیخ بازی خواهد کرد، دیگو سیمئونه کار سختی را برای بازسازی تیمش در تابستان آتی دارد اما او همچنان امیدوارانه به آینده می اندیشد.

دیگو سیمئونه در صحبت های خود گفت:

به بازیکنانی که از تیم جدا خواهند شد افتخار می کنم. آن ها هر چه از دستشان بر می آمد برای تیم انجام دادند و ارزش های زیادی به باشگاه اضافه کردند. بزرگترین دستاوردی که گریزمان، گودین، فلیپه و خوانفران در این سال ها داشته اند و با آن باشگاه را ترک می کنند جام هایشان نیست بلکه احترام است. عاشق آن ها هستم.

اتلتیکو در نیمه اول بازی در ورزشگاه سیوتات د والنسیا با نتیجه ۲-۰ عقب افتاد و همچنین با اخراج زودهنگام آنخل کوریا در نیمه دوم کار بسیار سختی برای جبران نتیجه داشت اما رودریگو و بازیکن جوان تیم سرخیو کامیو بازی را به تساوی کشاندند تا اتلتیکوی ده نفره با یک امتیاز زمین بازی را ترک کند. سیمئونه روحیه جنگندگی شاگردانش که تا آخرین لحظه برای فرار از شکست در آخرین بازی لیگ تلاش کردند را تحسین نمود و بر این نکته تاکید کرد که علی رغم جدایی بعضی از ستاره های تیم دلایل زیادی برای امیدواری وجود دارد.

سیمئونه در مورد روند بازی اظهار داشت: در نیمه اول می توانم بگویم که لوانته شاید کمی با تمرکز بیشتر و منسجم تر از ما بازی کرد و از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد. در نیمه دوم به جز صحنه کارت قرمز کوریا، تیم با غرور و تعصب خاصی به مانند گلادیاتور ها عمل کرد و پاسخ خود را در زمین داد. آن ها جوان و با انگیزه ای هستند و این مرا بسیار هیجان زده می کند.

دیگو سیمئونه

سرخیو کامیو

او یک استعداد خالص است. امیدوارم در آینده بیشتر از او ببینیم.

گفتنی است سرخیو کامیو به اولین بازیکن متولد قرن ۲۱ تبدیل شد که برای اتلتیکو در لالیگا گلزنی می کند. کامیو در اولین بازی خود برای روخی بلانکو با اولین ضربه در چهارچوب موفق به گلزنی شد. این بازیکن ۱۸ ساله که در بین دو نیمه به جای توماس پارتی به زمین آمد امیدوار است این گل، نوید دهنده گل های بیشتر در آینده برای او باشد و اظهار داشت: تلاش کردم که به تیم کمک کنم و فکر می کنم این کار را انجام دادم. کاملا تحت تاثیر جو تیم قرار گرفته ام. می توانم گل های زیادی به ثمر برسانم و این را امروز اثبات کردم. می خواهم اسطوره این باشگاه شوم. مثل هر نوجوان دیگری، خصوصا به عنوان یک هوادار اتلتیکو، امروز یکی از بهترین روز های زندگی خود را تجربه می کنم و بسیار خوشحال هستم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل