نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دورتموند – بایرن مونیخ؛ درکلاسیکر بوندسلیگا

دورتموند

امشب هفته یازدهم بوندسلیگای آلمان شاهد یکی از داغ‌ترین دیدارهای فصل، معروف به دِرکلاسیکر خواهد بود. رقبای همیشگی یعنی بایرن مونیخ و دورتموند از ساعت ۲۱ در وست‌فالن ورزشگاه خانگی دورتموند به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار علاوه بر جذابیت‌های همیشگیِ مربوط به رویارویی این دو رقیب دیرینه امسال از آن جهت حساس‌تر شده است که بایرن اوضاع خوبی ندارد و در جدول ۴ امتیاز از دورتموند عقب است.

پیش بینی بازی دورتموند – بایرن مونیخ در سایت بتکارت

بایرن قهرمان پیر و خسته

اوضاع بایرن در بوندس‌لیگا چندان جالب نیست و نمایش‌های نامطمئن بازیکنان کواچ باعث شده حتی اولی هوینس رئیس این باشگاه نیز در آستانه دِرکلاسیکر اعلام کند که امسال تیم ضعیف‌تر در این بازی بایرن مونیخ است. از سوی دیگر نیکو کوواچ سرمربی جوان باواریایی‌ها در تلاش برای روحیه دادن به بازیکنانش اعلام کرده برای این بازی فشاری روی خود احساس نمی‌کند.
بایرن که در آخرین بازی خود در بوندسلیگا به تساوی یک – یک مقابل فرایبورگ پایین‌جدولی رضایت داد، این هفته برد نسبتا آسانی را در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برابر آ اک آتن داشت. یاران لواندوفسکی در بازی با بروسیا دورتموند همچنان تیاگو، تولیسو و کومان را در اختیار نخواهد داشت و از آنجا که روبن هم در تمرینات روز گذشته غایب بود، حضور او هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شکست در این بازی به معنای سقوط از رده چهارم بوندسلیگا به رده پنجم خواهد بود، جایگاهی که بایرن سال‌هاست تجربه نکرده و موجب سرخوردگی هواداران بیشمارش خواهد بود. البته بایرنی‌ها با یادآوری پیروزی خیره‌کننده ۶ بر صفر فصل گذشته مقابل دورتموند می‌توانند به خود قوت قلب بدهند.

پیش بینی بازی دورتموند – بایرن مونیخ در سایت بتکارت

دورتموند قبراق و خطرناک

اما در آن سوی میدان لوسین فاور سرمربی فرانسوی زنبورها که این فصل در ده مسابقه ۷ پیروزی و ۳ تساوی در کارنامه دارد، برای دیدار حساس امشب، اشملتزر و دیالو را در اختیار نخواهد داشت. دورتموند که اکنون با اختلاف ۴ امتیازی بر صدر بوندسلیگا تکیه زده است این هفته در لیگ قهرمانان اروپا با حساب ۲ بر صفر نتیجه را به اتلتیکومادرید واگذار کرد اما در بوندس‌لیگا همچنان پیش‌می‌تازد و در آخرین مسابقه خود توانست یک بر صفر ولفسبورگ را شکست دهند. امید اول گلزنی دورتموند در درکلاسیکر بازیکن اسپانیایی این تیم پاکو آلکاسر است که تا به اینجای فصل با ۷ گل زده بهترین گلزن بوندس‌لیگا محسوب می‌شود. آنها این بازی را فرصتی می‌دانند برای خارج شدن از سایه‌ی بایرن‌مونیخ که در تمام این سال‌ها بالاتر و برتر از دورتموند قرار گرفته است و البته فرصتی مطلوب برای گرفتن انتقام شکست سنگین فصل قبل.

پیش بینی بازی دورتموند – بایرن مونیخ در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل