نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دنی آلوز رسما جدایی اش از پاری سن ژرمن را اعلام کرد

0255

گفته می شود دنی آلوز مدافع برزیلی تیم پاری سن ژرمن از ۱ جولای به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد می تواند برود ولی مقصد احتمالی وی مشخص نیست.
به گفته نشریه پاریس یونایتد او که با سران پی اس جی بر سر تمدید قراردادش به توافق نرسیده است قصد دارد این باشگاه را نیز ترک کند و در صفحه اینستاگرامش پستی را منتشر کرد و در آن نوشت:

از باشگاه پی اس جی و هوادارانش تشکر می کنم که روزهای فوق العاده را برای من رقم زدند و روزهای خوب و پر تجربه ای را در این باشگاه پشت سر گذاشتم. امروز دوره من در این باشگاه به اتمام خواهد رسید و فصلی دیگر از زندگیم شروع خواهد شد. از همه ممنونم که این فرصت ها را در اختیار من قرار دادند و فصلی تاریخی را در کنار هم رقم زدیم و امیدوارم در آن نقشی ایفا کرده باشم.

گفته می شود که قرار داد او تا پایان ماه ژوئن دارای اعتبار است و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد شناخته خواهد شد. هم چنین در خبرهای متفاوتی نوشته اند که او چند هفته است که در حال مذاکره با سران پی اس جی است و آن ها نتوانستند در نهایت به توافق برسند و او اعلام کرد که خواهان جدایی می باشد.از دیگر حواشی نقل و انتقالات حول باشگاه پاری سن ژرمن می توان به سارابیا اشاره کرد که لئوناردو هم اکنون به طور جدی به فعال کردن بند آزادسازی ۱۸ میلیون یورویی پابلو سارابیا، وینگر اسپانیایی سویا می اندیشد. این بازیکن ۲۷ ساله‌ای که فصل خوبی را در اسپانیا گذرانده و نظر کادر فنی پی اس جی را نیز به خود جلب کرده است، از مبلغی که سویا در اختیارش قرار داده راضی نیست و تمایل دارد که به جمع پاریس ها ملحق شود.گفته می شود مذاکرات با این بازیکن به خوبی پیش رفته است ولی هنوز خبر قطعی در این خصوص اعلام نشده و طرفین چیزی را نگفته اند. هم چنین پاری سن ژرمن باید سریع تر تصمیم خود را در مورد این بازیکن بگیرد چرا که برطبق قرارداد وی بند آزاد سازی سارابیا از روز ۱ جولای به ۴۰ میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند و این نشان از این دارد که پاریسی ها در صورتی که دیر اقدام کنند باید مبلغ بیشتری را به سویا بپردازند.حال با توجه به جدا شدن دنی آلوز و قبل از آن جان لوییجی بوفون و حواشی که حول محور جدایی نیمار و بعد از آن امباپه وجود دارد باید دید باشگاه پاری سن ژرمن چه تدابیری برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ اندیشیده است.

تیم بعدی دنی آلوز کدام تیم است؟


بد نیست در خصوص دنی آلوز بدانید که او در سال ۲۰۱۷ با قراردادی دو ساله به ازش سالانه ۷ میلیون یورو حقوق دریافت به پی اس جی پیوست و پیش از آن که در یوونتوس توپ می زد این مبلغ ۴ میلیون یورو بود. او قبل از توافق با باشگاه فرانسوی در ابتدا با منچستر سیتی بر سر حقوق ۵ میلیون یورویی به توافق رسیده بود که پاری سن ژرمن با پیشنهاد سالانه ۷ میلیون یورو پیش دستی کرد و او را به خدمت گرفت. او در دو فصل حضورش در پاریس، با پیراهن پاری سن ژرمن دو بار قهرمانی در لوشامپیونا و یک بار قهرمانی در جام حذفی فرانسه را تجربه کرده است و با توجه به این که در آستانه ۳۷ سالگی قرار دارد باید دید مقصد بعدی وی کدام تیم خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل