نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تیم والنسیا خواهان به خدمت گرفتن دنیس سوارز

64564

تیم والنسیا خواهان دنیس سوارز هافبک ۲۵ ساله تیم بارسلونا اسپانیا می باشد و به نظر می رسد به طور جدی با این باشگاه به مذاکره پرداخته است.

در خصوص این بازیکن بدانید که وی بازی در تیم های زیادی را در همین مدت کم فوتبالش تجربه کرده است. از سال ۲۰۱۰ به صورت جدی فوتبال خود را در باشگاه سلتاویگو بی آغاز کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۱ به تیم منچستر سیتی پیوست. به مدت دو سال در این تیم توپ زد و در سال ۲۰۱۳ راهی تیم بارسلونا بی شد. در ۳۶ بازی که برای این تیم انجام داد توانست ۷ گل به ثمر برساند و از این طریق نظر تیم سویا را به خود جلب کرد. از سال ۲۰۱۴ لغایت ۲۰۱۵ به مدت یک سال به تیم سویا به صورت قرضی پیوست و در ۳۱ بازی انجام شده برای این تیم ۲ گل به ثمر رساند. پس از آن تیم ویا رئال خواهان او شد و باز هم به مدت یک فصل راهی این تیم شد و تا ۲۰۱۶ در ۳۳ بازی برای این تیم ۳ گل به نام خود ثبت کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۶ بالاخره تیم بارسلونا او خرید و تاکنون در این تیم توپ می زند. هر چند او دقایق زیادی را برای این تی بازی نکرده است ولی در ۴۶ بازی که از سال ۲۰۱۶ انجام داده تنها ۳ گل زده است و در نیم فصل سال ۲۰۱۹ نیز به صورت قرضی راهی تیم آرسنال انگلیس شد و آخرای فصل نیز مصدوم شد و به بارسلونا بازگشت. آخرین بازی او در برای تیم آرسنال مقابل تیم ناپولی در لیگ اروپا بود که تیم آرسنال با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد و او در این بازی به میدان رفت.

خفاش های والنسیا در اندیشه جذب دنیس سوارز


در تیم بارسلونا نیز ابتدا لوییس انریکه و پس از آن والوارده به او بازی ندادند و او هم نتوانست در این مدت خودی نشان دهد به همین خاطر به نظر می رسد علی رغم تمایل تیم بارسلونا که قصد دارد او ا در تابستان به فروش برساند، خود دنیس هم تمایل به جدایی دارد. تاکنون چند تیم از جمله اتلتیکو مادرید، ناپولی و دورتموند و جدی ترین آن تیم والنسیا تماس‌هایی با مدیر برنامه های او داشته‌اند و به نظر می رسد تیم والنسیا به درخواست مارسلینو سر مربی این تیم خواهان جدی او می باشد. زیرا این مربی و بازیکن نیز سابقه کار کردن با هم دیگر را نیز دارند. نشریه مارکا نیز تایید کرده که باشگاه والنسیا او را در لیست خرید خود قرار داده و فقط بر سر دستمزد وی باید با تیم بارسلونا به توافق برسند. زیرا سران بارسلونا از تیم والنسیا ۲۰ میلیون یورو درخواست کرده اند و با توجه به دستمزد های کمتر دیگر بازیکنان والنسیا باید دید مدیر این تیم حاضر به پرداخت این دستمزد بالا نسبت به دیگر بازیکنانش خواهد شد یا خیر ولی به گفته نشریه های اسپانیایی انتقال او به تیم والنسیا تقریبا قطعی است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل