نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جیانلوییجی دوناروما: باید میلان را به جایگاه بزرگ سابقش برگردانیم

donna

جیانلوییجی دوناروما سنگربان جوان تیم آث میلان ایتالیا معتقد است روسونری باید به جایگاه اصلی خودش که حضور در لیگ قهرمانان اروپاست بازگردد.

آث میلان پس از اینکه در فصل گذشته نتوانست جایگاهی در میان چهار تیم برتر ایتالیا پیدا کند اکنون باید با طعم تلخ عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا کنار بیاید. جیانلوییجی دوناروما دروازبان بیست ساله ایتالیایی میلان معتقد است تمرکز تیمش باید روی موفقیت در فصل آینده باشد. دوناروما در آخرین بازی فصل گذشته میلان در سری آ که با پیروزی ۳-۲ مقابل اسپال به پایان رسید، دچار مصدومیت شد. کسب پیروزی برای روسونری کافی نبود و اینترمیلان رقیب همشهری با پیروزی در بازی همزمان توانست رتبه چهارم لیگ را از آن خود کند. روسونری در فصل آینده به کلی در رقابت های اروپایی شرکت نخواهد کرد. بعد از اینکه باشگاه ایتالیایی از سوی یوفا دچار محرومیت فیرپلی مالی شد، باشگاه با یوفا به توافقی رسید که فصل آینده در لیگ اروپا شرکت نکند اما بتواند بازیکن برای فصل جدید جذب کند. در عین حال جیانلوییجی دوناروما به تعهدات خود مبنی بر تلاش برای بازپس گیری جایگاه واقعی میلان در صدر تیمهای اروپایی تحت هدایت مارکو جیامپائولی سرمربی جدید این تیم پایبند است.

صحبت های جیانلوییجی دوناروما در خصوص وضعیت آث میلان

از مصدومیت در آن بازی و ترک کردن زمین فرارا (ورزشگاه اسپال) بسیار ناراحت شدم اما در حال حاضر کاملا مشتاق شروع فصل جدید هستم. این ناراحت کننده است که امسال در رقابت های اروپایی حاضر نخواهیم بود اما همانطور که مربی و مدیر ورزشی تیم پیشتر اعلام کردند این فرصتی است که اکنون ما می توانیم روی بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم. مسابقاتی که باشگاه لایق حضور در آن است. ما تنها ده دقیقه با رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشتیم اما شما همه می دانید که در آخر چه اتفاقاتی رخ داد (پیروزی دقایق پایانی اینتر در بازی همزمان). بعد از آن بازی همگی ناامید شدیم اما این اتفاقات باید جرقه ای برای ما باشد تا بتوانیم امسال به هدفمان دست پیدا کنیم.

دوناروما که در پایان فصل شایعات زیادی در خصوص پیوستن او به تیم پاری سن ژرمن فرانسه شنیده میشد با وجود داشتن تنها ۲۰ سال سن، اکنون بازیکنی بسیار باتجربه به حساب می آید اما وی همچنان در مورد شروع پیش فصل استرس دارد.

اولین روز شروع تمرینات همیشه تکان دهنده و پر از احساسات است. اولین روز شروع تمرینات فصل همیشه حس اولین تمرین برای میلان را دارد و این هیجان انگیز است. بسیار مشتاق هستم که تمرینات فصل جدید را شروع کنم و همه تلاشم را در راه موفقیت انجام دهم. همه ما باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم تا میلان را به جایگاه واقعی اش برگردانیم. جایگاه اصلی میلان حضور در میان بهترین تیمهای لیگ قهرمانان اروپاست. با اینکه ۲۰ ساله هستم اما در حال حاضر خودم را بیش از پیش بالغ میدانم. حس میکنم دیگر آن پسر بچه جوان نیستم و مرد شده ام. بابت این باید از آث میلان تشکر کنم که فرصت بزرگی را در اختیار من قرار داد. این حس را درون زمین نیز حس میکنم. در زوایای مختلفی پیشرفت داشته ام اما هنوز جای کار زیادی برای پیشرفت دارم زیرا تلاشی که انجام می دهید هیچگاه کافی نخواهد بود. شما در هر جلسه تمرینی باید بهترین عملکردتان را به نمایش بگذارید تا بتوانید دائما به پیشرفت ادامه دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل