نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ؛ پیروزی تیم سنگال در برابر تیم تانزانیا در گروه C

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹

در بازی های روز سوم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹، روز گذشته ۰۲ تیر ۹۸ در گروه C تیم سنگال و تیم تانزانیا مقابل یکدیگر به میدان رفتند و تیم سنگال موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ تانزانیا را مغلوب کند.

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹: اولین بازی سنگال

این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته در استادیوم جانه مصر به قضاوت سادوک سلمی برگزار و سنگال توانست با گل های کیتا بالده در دقیقه ۲۸ و کریپین دیاتا در دقیقه ۶۴ تانزانیا را مغلوب کند و با ۳ امتیاز از یک بازی برگزار شده به همراه تیم الجزایر دیگر هم تیمی سنگال که الجزایر نیز با نتیجه ۲ بر ۰ توانست کنیا را مغلوب کند مشترکا در رده اول و دوم جدول گروه C ایستادند.

شرح گل های تیم ملی سنگال:
گل اول: در دقیقه ۲۸ بازی ادریسا گی توانست کیتا بالده را صاحب موقعیت گلزنی کند و او نیز از موقعیت اش استفاده کرد و گل اول تیم اش را به ثمر رساند.
گل دوم: در دقیقه ۶۴ کریپین دیاتا با یک شوت گل دوم تیم ملی کشورش را به ثمر رساند و سنگال با نتیجه ۲ بر ۰ از حریف پیش افتاد.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: فیصل سالم و حمید مائو و سیمون موساوا و حسن خمیس برای تانزانیا و بادو اندیایه برای سنگال کارت زرد دریافت کردند.

در دیگر بازی این گروه نیز الجزایر با نتیجه ۲ بر ۰ کنیا را شکست داد که در خبر دیگری که به صورت جداگانه در اخبار بت کارت نوشته شده است، می توانید آن را مشاهده فرمایید.
از جدول گروه C تا به این جا بدانید که سنگال و الجزایر از ۱ بازی برگزار شده با ۳ امتیاز به صورت مشترک صدرنشین هستند و تیم های کنیا و تانزانیا با ۰ امتیاز رده های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند.

بازی های بعدی این گروه به شرح زیر است:
– سنگال- الجزایر ۰۶ تیر ۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران
– تانزانیا- کنیا ۰۷ تیر ۹۸ ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران

به نظر شما نتایج دومین بازی گروه C جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ در روزهای آتی چه خواهد شد و چه نتیجه ای برای تیم های شرکت کننده به دست خواهد آمد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل