نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹؛ مالی ۴-۱ موریتانی؛ برد قاطعانه جنوبی ها در اولین دیدار

0454645

در بازی های روز چهارم جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ ، شب گذشته ۰۳ تیر ۹۸ در گروه E تیم مالی و تیم موریتانی در هفته اول مقابل یکدیگر به میدان رفتند و مالی موفق شد با برد قاطع ۴ بر ۱ موریتانی را مغلوب کند و به تنهایی در صدر جدول گروه قرار گیرد.

این بازی از ساعت ۰۰:۳۰ شب گذشته در استادیوم  سوئز مصر به قضاوت نگالا ندامبو برگزار و مالی با نتیجه ۴ بر ۱ بر حریف خود چیره شد و با یک برد به کار خود در بازی اول پایان داد. برای تیم مالی عبدالله دیابی در دقیقه ۳۷ و موسی مارگا در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و آداما ترائوره در دقیقه ۵۵ و ۷۳ و تک گل موریتانی را حسن از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۲ بازی در حالی که موریتانی ۳ بر ۰ عقب بود به ثمر رساند.

 سرمربی تیم مالی محمد ماگاسوبا تیم خود را با ترکیب ۴-۲-۳-۱ و سرمربی موریتانی کورنتین مارتینز یاران خود را با ترکیب ۴-۳-۱-۲ به میدان مسابقه فرستادند و توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم برنده قرار گرفته بود.

در دیگر بازی این گروه تیم های تونس و آنگولا به مصاف هم رفتند که نتیجه ۱-۱ مساوی شد که در خبر دیگری به صورت جداگانه به شرح آن پرداخته ایم. بدین ترتیب تیم مالی با ۳ امتیاز از تک بازی برگزار شده صدرنشین و تیم های تونس و آنگولا نیز هر کدام با یک امتیاز در رده های دوم و سوم و تیم موریتانی بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند تا منتظر بازی بعدی این گروه در چند روز آتی بمانند.

تحقیر موریتانی برابر مالی در جام ملت های آفریقا


شرح گل های تیم ملی مالی:

گل اول: در دقیقه ۳۷ آداما ترائوره با پاسی که در اختیار عبدالله دیابی قرار داد دیابی توانست گل اول تیم اش را به ثمر برساند.

گل دوم: در دقیقه ۴۵ بازی خطا بازیکن موریتانی باعث شد تا موسی مارگا از روی نقطه پنالتی گل دوم را وارد دروازه کند.

گل سوم: دیدیه سامسکو در دقیقه ۵۵ برای آداما ترائوره موقعیتی فراهم کرد و ترائوره با موفقیت توپ را روانه دروازه کرد.

گل چهارم: موسی دیمبیا این بار در دقیقه ۷۳ به آداما ترائوره پاس گل داد و او نیز گل دوم خودش و چهارم تیم اش را به خوبی تبدیل به گل کرد تا این موقعیت آخرین صحنه گلزنی این دیدار پر گل باشد.

شرح گل تیم ملی موریتانی:

گل اول: در دقیقه ۷۲ در حالی که موریتانی ۳ بر ۰ از مالی عقب بود ی ضربه پنالتی برای این تیم به دست آمد و حس توانست آن را تبدیل به گل کند و نتیجه در آن زمان ۳ بر ۱ شود تا آن ها تا حدودی به بازی امیدوار شوند ولی درست یک دقیقه بعد گل چهارم مالی به ثمر رسید تا کار موریتانی تمام شده باشد.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: باکری ان دیای و براهیم سلیمان و مصطفی دیای از موریتانی و موسی دیمبیا و ممدوف فووانا  از مالی کارت زرد از داور مسابقه دریافت کردند.

بازی های بعدی در هفته دوم گروه E به شرح زیر است:

تونس- مالی ۰۷ تیر ۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران

موریتانی- آنگولا ۰۸ تیر ۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران

به نظر شما نتایج بازی های هفته دوم درگروه E جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ چه خواهد شد و چه نتیجه ای برای تیم های شرکت کننده رقم خواهد خورد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل