نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی هند-امارات از سری رقابت های جام ملت‌‌های آسیا

جام ملت‌‌های آسیا

جام ملت‌‌های آسیا :  ببرهای آبی برای صعود باید از میزبان عبور کنند

از دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌‌های آسیا، دو تیم هند و امارات از گروه اول به مصاف هم می‌روند. این دیدار فردا پنجشنبه، ۲۰ دی‌ماه در ورزشگاه شیخ زاید برگزار خواهد شد. هند در دیدار اول مقابل تایلند پیروز شد و با سه امتیاز، صدرنشین گروه است. دیدار دو تیم امارات و بحرین در دیدار اول، با تساوی به پایان رسید. برای پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا احتمالا به نکات زیر نیاز خواهید داشت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

هند: چیزی به رویای ۵۰ ساله باقی نمانده است

اگر تایلند حریف سرسختی نبود اما هندی‌ها فردا باید در یک مصاف دشوار با میزبان رقابت‌های جام ملت‌‌های آسیا دیدار کنند. تیم هند در رده‌بندی فیفا، در رتبه ۹۷ قرار دارد و استفن کنستانتین، هدایت این تیم را به عهده دارد. قطعا فردا سونیل چتری با دو گلی که مقابل تایلند به ثمر رساند، با اعتماد به نفس، مهاجم اصلی ببرهای آبی خواهد بود. هند انگیزه فراوانی دارد تا پس از ۵۰ سال، در جام ملت‌های اروپا به مرحله حذفی راه پیدا کند و تمام ابزار آن را در اختیار دارد.

امارات: شکست، می‌تواند تاوان سنگینی داشته باشد

تیم امارات در رده ۷۹ رده‌بندی فیفا است و آلبرتو زاکرونیِ ایتالیایی هدایت آنها را به عهده دارد. پیش‌بینی جام ملت‌‌های آسیا در چنین مسابقات نزدیکی بسیار سخت است زیرا یکی از تیم‌ها ظاهرا در فرم بهتری است و دیگری، میزبان بازی‌ها به حساب می‌آید. از زمان حضور زاکرونی روی نیمکت امارات در اکتبر ۲۰۱۷، آنها از ۱۷ بازی، تنها ۴ پیروزی به دست آورده‌اند و ۹ گل در تمام این بازی‌ها به ثمر رسانده‌اند. برای مثال آنها مقابل ونزوئلا، ترینیداد و توباگو، گابن و کویت شکست خوردند. قرارداد مرد ایتالیایی در پایان جام ملت‌های آسیا به پایان می‌رسد و او می‌داند اماراتی‌ها اصلا صبور نیستند و ممکن است در میان بازی‌ها تصمیم به اخراج او بگیرند. عمر عبدالرحمن، ستاره امارات می‌توانست به آنها کمک زیادی کند اما به دلیل مصدومیت از میادین دور است. مقابل بحرین، احمد خلیل در ترکیب اصلی نبود اما به عنوان یار ذخیره، گلزن سفیدها بود. تیم امارات معمولا با سیستم ۴-۴-۲ بازی می‌کند و انتظار می‌روند فردا در خط حمله، احمد خلیل پشت سر علی مبخوت به میدان برود.

نکات آماری از گل:

آخرین بازی‌های رو در روی دو تیم مربوط به سال ۲۰۱۱ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است. امارات در خانه ۰-۳ پیروز شد و بازی برگشت در دهلی نو با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. بهترین برد امارات مقابل هند، پیروزی ۵-۰ در سال ۲۰۱۱ بوده و در سوی مقابل، ببرهای آبی در سال ۱۹۸۸، با نتیجه ۰-۳ امارات را شکست داده‌اند. در مجموع دو تیم ۱۱ بار به میدان رفته‌اند و سهم امارات، ۸ پیروزی، دو شکست و یک تساوی بوده است.

 

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل