نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فوتبال جام حذفی فرانسه ؛ پیش بازی رقابت دو تیم لیل و سوشو

جام حذفی فرانسه

فوتبال جام حذفی فرانسه ؛ کار آسان لیل برای صعود به مرحله بعد

لیل و سوشو از سری رقابت‌های جام حذفی فرانسه در ورزشگاه استاده پیره موروی (ورزشگاه خانگی باشگاه لیل ) دوشنبه شب ساعت ۲۳:۲۵ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های دوم لیگ ۱ و شانزدهم لیگ ۲ فرانسه خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۳ برد برای لیل و ۳ تساوی را در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول و سابقه بازی رو در رو دوتیم، این مسابقه از مناسب‌ترین بازی‌ها برایپیش بینی فوتبال خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لیل: شاگردان کرستف گالتیه در جستجوی بازگشت به روند پیروزی

تیم لیل در جدول لیگ ۱ فرانسه، پس از پاریس سن ژرمن دست نیافتنی در رده دوم قرار دارد. این تیم با عملکرد درخشان وینگر جوان خود نیکولاس په په، فصلی فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارند. آنها در این فصل از ۱۹ بازی برگذار شده خود، ۱۰ برد، ۴ تساوی و ۵ باخت کسب کرده‌اند، و از شانس‌های اصلی صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال بعد هستند. لیل در رقابت های جام حذفی فرانسه سال گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل استراسبورگ با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد جا ماند. لیل در این رقابت‌ها، ۸ بار به فینال راه پیدا کرده که ۶ قهرمانی و دو نایب قهرمانی حاصل لیل از این رقابت‌ها بوده که آخرین قهرمانی به سال ۲۰۱۱ باز می‌گردد. به نظر نمی رسد پیش بینی فوتبال برای این بازی کار سختی باشد.

ترکیب احتمالی: مایک مایگنان، مهمت چلیک، ادگار لی، کوادیو دابیلا، فوده بایو، تیاگو مندس، تیاگو مایا، نیکولاس په په، جاناتان ایکونه، جاناتان بامبا، رافائل لئو

سوشو: به دنبال خلق شگفتی

تیم سوشو اکنون در رده شانزدهم جدول لیگ ۲ فرانسه قرار دارد، این تیم آخرین بازی خود را مقابل لورین ۱-۰ پیروز شده‌است و کمی از منطقه سقوط فاصله گرفته و با انگیزه‌ای بالا پای به میدان این مسابقه خواهد گذاشت. این تیم در رقابت‌های جام حذفی سال گذشته، در مرحله یک هشتم نهایی با بدشانسی مقابل پاریس سن ژرمن قرار گرفت و با باخت با نتیجه ۴-۱ از دور رقابت‌ها کنار رفت. سوشو ۵ بار به فینال این رقابت‌ها رسیده که ۲ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی حاصل این تیم از این رقابت ها بوده‌است. آخرین قهرمانی این تیم به سال ۲۰۰۷ باز می‌گردد، در زمانی که این تیم در لیگ ۱ فرانسه قرارداشت. این تیم در سال ۲۰۱۴ به لیگ ۲ سوط کرد و تاکنون به لیگ ۱ صعود نکرده‌است. پیش بینی فوتبال برای این بازی می‌گوید سوشو شانس بسیار کمی برای پیروزی مقابل لیل آماده این روزها دارد.

ترکیب احتمالی: آتی زیگی، سالم امباکاتا، مکسنس لاکروی، رافا پائز، رومین سانز، لوسین آگوم، الیشا اوسو، پورات فوچس، رافا ناوارو، اندرسون امانوئل، ابدولایه سانه

پیش‌بینی جام حذفی فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل