نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رن-لیل؛ رقابتی جذاب در جام حذفی فرانسه

stade rennes lille

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه، تیم‌های رن و لیل از ساعت ۲۳:۳۵ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه مصادف با ۶ فوریه ۲۰۱۹ در استادیوم رواژون پارک با قضاوت میکائیل لیژ به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رن؛ جولین استفان در جام حذفی فرانسه شگفتی‎ساز خواهد شد؟

پیش بینی بازی در جام‌های حذفی کار آسانی نیست. تیم‎هایی که در لیگ ۱ فرانسه شانسی ندارند، به دنبال موفقیت در جام حذفی خواهند بود و باشگاه رن نیز یکی از این تیم‎ها است.

باشگاه رن در سطح اول فوتبال فرانسه عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است. این تیم در لیگ ۱ تاکنون ۲۳ بازی انجام داده که ۹ پیروزی، ۶ تساوی و ۸ شکست نتیجه آن بوده و هم‎اکنون با ۳۳ امتیاز در رده نهم لوشامپیونه قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت هواسکورد، این تیم در جام حذفی فرانسه نیز عملکردی قابل قبول داشته است. آن‎ها به مانند دیگر تیم‏های سطح اول فوتبال فرانسه در دورهای اول حضور نداشتند. این تیم اولین بازی خود را مقابل بریست انجام داد که پس از تساوی ۲ به ۲ در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه ۵ به ۴ حریف خود را از میان بردارد. سپس در مرحله بعدی به مصاف سنت هیلاریه رفتند که این تیم را با نتیجه ۲ به ۰ مغلوب کردند و اکنون در مرحله یک هشتم نهایی میزبان لیل قدرتمند هستند.

باشگاه رن به آسانی به خصوص در خانه شکست نمی‎خورد. این تیم در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه ۳ پیروزی کسب کرده و به آسانی شکست نمی‌خورد. بنابراین در پیش بینی بازی این تیم مقابل لیل نمی‎توان میزبان را از پیش بازنده دانست. هرچند که این تیم در خط دفاع نقاط ضعفی دارد و جولین استفان اگر می‎خواهد تیمش را در یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه ببیند، باید به فکر حل مشکلات خط دفاعی خود باشد.

لیل؛ تیم قدرتمند کریستوف گالتیه به آسانی شکست نمی‏خورد

باشگاه لیل در فصل جاری لیگ ۱  فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشته و جزو تیم‎هایی است که شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در فصل بعد دارد. این تیم از ۲۳ مسابقه خود در لوشامپیونه ۱۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۵ شکست کسب کرده و با ۴۶ امتیاز پشت سر پاری سن ژرمن صدرنشین قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت گل، باشگاه لیل نیز مانند رن در دورهای ابتدایی جام حذفی فرانسه حضور نداشت و اولین بازی خود را مقابل باشگاه سوشو برگزار کرد که در آن مسابقه با نتیجه ۱ به ۰ پیروز شد. سپس آن‎ها به مصاف تیم سته، باشگاهی آماتور در فرانسه رفتند که این تیم را با نتیجه ۱ به ۰ مغلوب کردند. حال در مرحله یک هشتم نهایی میهمان رن خواهند بود.

باشگاه لیل از تیم‎های خوب این فصل فوتبال فرانسه است. آن‎ها در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ ۱ فرانسه ۵ پیروزی کسب کرده‎اند که نشان دهنده قدرت آن‎هاست. در پیش بینی بازی دو تیم نیز کارشناسان شانس لیل را برای صعود بیشتر می‎دانند ولی رن نیز حریفی دست و پا بسته نیست. در ۶ تقابل اخیر دو تیم رن ۳ پیروزی و لیل ۲ پیروزی کسب کرده و یک بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل