نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رقابت‌های جام حذفی ایتالیا ؛ پیش بازی تیم های بولونیا-یوونتوس

جام حذفی ایتالیا

پیش بازی بولونیا-یوونتوس؛ بدشانسی شاگردان اینزاگی در قرعه با قهرمان چهار سال اخیر جام حذفی ایتالیا

از چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، موسوم به کوپا ایتالیا، دو تیم بولونیا و یوونتوس به مصاف هم می‌روند. این دیدار شنبه، ۲۲ دی‌ماه، ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه رناتو دل آرا برگزار خواهد شد. شاگردان فیلیپو اینزاگی بدشانس بودند که با قرعه یوونتوس مواجه شدند و برای پیش‌بینی جام حذفی ایتالیا، باید دانست بیانکونری همیشه شانس اول پیروزی است. آنها قهرمان چهار دوره اخیر این رقابت‌ها هستند. بولونیا در این رقابت‌ها، پادوا و کروتونه را حذف کرده اما یوونتوس تازه در این مرحله، کارش را آغاز می‌کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بولونیا: سخت است اما باید تلاش کرد

تیم بولونیا این روزها به بازی‌های سخت عادت دارد زیرا آنها اخیرا در سری آ، مقابل لاتزیو و ناپولی قرار گرفتند و یک قرعه سخت در کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس دارند. دو تساوی و سه شکست از پنج بازی اخیر در سری آ، باعث شده شاگردان پیپو اینزاگی در رده هجدهم جدول سری آ قرار بگیرند و ستاره سابق میلان و یوونتوس روزهای سختی را با روسوبلو سپری می‌کند. بولونیا در ۱۲ بازی اخیرش به پیروزی نرسیده و ماندن در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا، برای آنها کار آسانی نخواهد بود. بهترین بازیکن بولونیا در جام حذفی امسال، ریکاردو اورسولینی بوده که اتفاقا او بازیکن یوونتوس است و به طور قرضی در این تیم حضور دارد.

یوونتوس: قهرمان وارد می‌شود

تیم یوونتوس در حالی پا به این میدان می‌گذارد که بازیکنانی مانند ماژوکیچ، کوادرادو، کانسلو و بارتزالی را در اختیار ندارد. انتظار می‌روند مویزه کین در ترکیب ثابت این تیم، به عنوان مهاجم مرکزی به میدان برود و برناردسکی در کنار کریستیانو رونالدو، وینگرهای تیمِ الگری باشند. اسپیناتزولا، دیگر بازیکنی است که احتمالا از نیمکت به ترکیب اصلی می‌رسد. با توجه به این تغییرات زیاد، پیش‌بینی جام حذفی ایتالیا سخت می‌شود. یوونتوس قهرمان چهار دوره اخیر جام حذفی ایتالیا است و قطعا در این دوره هم شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید. خط دفاعی بولونیا اخیرا آسیب‌پذیر نشان داده و در ۲ بازی، ۵ گل دریافت کرده است. بدین ترتیب انتظار می‌روند هافبک‌ها و مهاجمان خطرناک یوونتوس در این بازی فضای زیادی را در اختیار داشته باشند. کریستیانو رونالدو در این فصل با ۱۴ گل در سری آ، در صدر بهترین گلزنان قرار دارد. او و یوونتوس پس از این دیدار به عربستان سفر می‌کنند تا در سوپرجام ایتالیا مقابل میلان قرار بگیرند.

مصاف‌های رو در رو:

با نگاهی به تاریخ، یوونتوس در دیدارهای مستقیم دو تیم، خیلی بهتر عمل کرده است. در ۴۰ بازی اخیر دو تیم، بیانکونری ۲۹ پیروزی، ۹ تساوی و تنها دو شکست به دست آورده است. در سپتامبر اخیر، یوونتوس به راحتی با پیروزی ۰-۲، بولونیا را از پیش رو برداشت. در پنج دیدار اخیر دو تیم، یوونتوس همیشه پیروز بوده و در چهار دیدار از این ۵ بازی، با اختلاف دو گل به برتری رسیده است. دو تیم در جام حذفی ایتالیا، ۱۴ بار به مصاف هم رفته‌اند و یوونتوس در این بازی‌ها ۸ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست به دست آورده است.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی ایتالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل