نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فینال جام جهانی باشگاه‌ها ؛ پیش‌بازی رئال مادرید – العین

جام جهانی باشگاه‌ها

فینال جام جهانی باشگاه‌ها ؛ رویارویی العین شگفتی‌ساز مقابل رئال مادرید

رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها با شناخته شدن دو تیم فینالیست به حساس‌ترین مرحله خود رسیده است. جایی که روز شنبه و از ساعت ۲۰ به وقت تهران، دو تیم رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی و العین امارات، میزبان شگفتی‌ساز این مسابقات روبه‌روی هم صف آرائی خواهند کرد. پیش‌بینی فینال این رقابت‌ها در نگاه اول کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما کافی است نتایجی که العین در همین رقابت‌ها به‌دست آورده را مرور کنیم تا بدانیم روز شنبه، رئال مادرید هرگز نباید حریف خود را دست‌کم بگیرد.

پیش‌بینی مسابقه رئال مادرید- العین در سایت بتکارت

رئال مادرید؛ به دنبال تاریخ‌سازی با سومین قهرمانی پیاپی

این سومین سال متوالی است که کهکشانی‌های مادرید با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خود را به جام جهانی باشگاه‌ها می‌رسانند و امیدوارند تا بتوانند مانند دو دوره‌ی گذشته، باز هم عنوان قهرمانی را به‌دست آورده و خود را در این مسابقات جاودانه کنند. آنها تاکنون سه بار این رقابت‌ها را فتح کرده‌اند و اگر سولاری موفق شود تا به این مهم دست یابد، رئالی‌ها با چهار عنوان قهرمانی بالاتر از بارسلونا، پرافتخار‌ترین تیم این مسابقات لقب خواهند گرفت.

رئال مادرید بی‌شک گزینه مورد علاقه کارشناسان برای پیش‌بینی فینال جام جهانی باشگاه‌ها خواهد بود. آنها که در نیمه نهایی به این مسابقات اضافه شدند، توانستد بدون دردسر و با هت‌تریک ستاره‌ی ولزی خود یعنی گرت بیل مقابل کاشیما آنتلرز، قهرمان آسیا، به پیروزی برسند.

رئال مادرید که سال گذشته نیز با برتری ۱-۰ مقابل گرمیو قهرمان شدند، با انگیزه‌ی فراوان پا به این مسابقه خواهد گذاشت تا با قهرمانی در این رقابت‌ها، سال ۲۰۱۸ را با تمام فراز و نشیب‌هایش به بهترین شکل به پایان برساند و امید‌های خود و هوادارانش را برای سپری کردن فصلی موفق، بیشتر کند.

العین امارات؛ رویای قهرمانی میزبان ممکن خواهد شد؟

“ماموریت ممکن”. این جمله‌ای است که هواداران العین امارات روی پلاکارد‌های خود در دیدار با ریورپلاته به جهانیان نشان دادند. آنها بعد از تماشای دو بازی اول تیم‌شان به این باور رسیده‌اند که شکست دادن رئال مادرید دور از دسترس نیست.

آنها در اولین دیدار خود مقابل ولینگتون نیوزیلند در حالی که در نیمه اول ۳-۰ عقب بودند، توانستند در نیمه دوم با زدن ۳ گل به بازی برگشته و در ادامه در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کنند. آنها سپس ۳-۰ از سد اسپرانسه نماینده تونسی آفریقا گذشتند و در نیمه نهایی مقابل ریورپلاته، فاتح جنجالی فینال قرن قرار گرفتند. در این بازی حساس، العین در حالی که ۲-۱ از حریف خود عقب بود، در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و در ضربات پنالتی میلیونرهای آرژانتینی را شکست داد تا حریف کهکشانی‌ها در فینال شود.

بی تردید شرایط میزبانی و نمایش های شجاعانه العین امارات در دو دیدار گذشته، پیش‌بینی فینال جام جهانی باشگاه‌ها را دشوار می کند و همگان در انتظار خلق یک شگفتی دیگر توسط نماینده‌ی آسیا خواهند بود.

پیش‌بینی مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل