صفحه اصلی / عمومی / جام باشگاه‌های جهان :پیش بازی کاشیما آنتلرز – ریورپلاته

جام باشگاه‌های جهان :پیش بازی کاشیما آنتلرز – ریورپلاته

ad banner

جام باشگاه‌های جهان : مارسلو گایاردو به دنبال رتبه‌ی‌ سوم 

در چارچوب دیدار رده‌بندی مسابقات جام باشگاه‌های جهان  ، تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و ریورپلاته‌ی آرژانتین از ساعت ۱۷:۰۰ روز شنبه، یکم دی ماه مصادف با ۲۲ دسامبر در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

کاشیما آنتلرز؛ قهرمان آسیا در مسابقات جهانی سوم خواهد شد؟

پیش‌بینی بازی در این رقابت‌ها کار آسانی محسوب نمی‌شود؛ چرا که تیم‌ها از قاره‌های مختلف مقابل یکدگیر قرار می‌گیرند و شناخت‌شان از یکدیگر کافی نیست.

به گزارش وبسایت هواسکورد، باشگاه کاشیما آنتلرز در فصل جاری عملکرد موفقی داشته و بزرگترین موفقیت آن‌ها را می‌توان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد. این تیم در فصل اخیر جی لیگ ژاپن از ۳۴ مسابقه خود ۵۶ امتیاز کسب کرد و به رتبه سوم رسید.

البته موفقیت اصلی این تیم مربوط به بازی‌های آسیایی می‌شود؛ جایی که کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس برخورد کرد و در آن‌جا نیز پس از انجام دو دیدار رفت و برگشت موفق شد قهرمان آسیا شود و پا به جام باشگاه‌ های جهان بگذارد.

پس از حضور دراین رقابت‌ها ، کاشیما آنتلرز ابتدا از سد گوادالاخارای مکزیک گذشت. پس از آن نیز در روز ۲۸ آذرماه به مصاف رئال مادرید رفت که گرت بیل، ستاره کهکشانی‌ها با هت‌تریک خود اجازه نداد تا تیم ژاپنی به فینال رقابت‌ها برسد.

پیش‌بینی بازی کاشیما آنتلرز مقابل ریورپلاته آسان نیست؛ تیم ژاپنی نمی‌خواهد به عنوان قهرمان آسیا حتی به رتبه‌ی سوم رقابت‌ها نرسد و با توجه به این‌که لیگ‌های داخلی آسیا تعطیل هستند، این تیم با تمام قوا برای پیروزی مقابل نماینده آرژانتین حاضر خواهد شد.

جام باشگاه‌های جهان

ریورپلاته؛ روحیه‌ی بالای شاگردان مارسلو گایاردو پس از فتح فینال قرن

باشگاه ریورپلاته در فصل جاری لیگ برتر آرژانتین عملکردی مطلوب نداشته و در حال حاضر از ۱۱ مسابقه خود ۵ پیروزی، ۴ تساوی و ۲ شکست کسب کرده و با ۱۹ امتیاز در جایگاه یازدهم سطح اول فوتبال آرژانتین قرار گرفته است. با این وجود این تیم در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ برتر آرژانتین ۴ پیروزی و ۲ شکست کسب کرده است.

البته عملکرد نه چندان مطلوب شاگردان مارسلو گایاردو در لیگ داخلی آرژانتین خیلی به چشم نمی‌آید چرا که شاگران مارسلو گایاردو با پیروزی مقابل بوکا جونیورز موفق به فتح کوپا لیبرتادورس شدند.

به گزارش وبسایت گل، پس از قهرمانی در لیبرتادورس، ریورپلاته به جام باشگاه‌های جهان راه یافت. این تیم در همان دیدار ابتدایی خود مقابل العین امارات به تساوی ۲ به ۲ رسید و در ضربات پنالتی مغلوب شد تا نتواند راهی فینال این رقابت‌ها شود.

پیش‌بینی بازی کاشیما آنتلرز مقابل ریورپلاته کار سختی است. با وجود این‌که باشگاه ژاپنی انگیزه‌ی زیادی دارد ولی نماینده‌ی آرژانتین نیز بی‌انگیزه نیست. آن‌ها به تازگی قهرمان لیبرتادورس شده‌اند و اعتماد به نفس بازیکنان این تیم بالا است. همچنین از العین امارات شکست خورده‌اند و به دنبال راهی برای انتقام هستند و بدون شک با تمامی قوا پا به دیدار مقابل نماینده‌ی کشور ژاپن خواهند گذاشت.

جام باشگاه‌های جهان

پیش‌بینی مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *