نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نشست خبری سولسشر،سرمربی تیم منچستر یونایتد پیش از بازی با بارسلونا

اوله گونار سولسشر

اوله گونار سولسشر، سرمربی تیم منچستر یونایتد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل بارسلونا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در این نشست خبری دالوت، بازیکن تیممنچستریونایتد همراه سرمربی این تیم حضور داشت.

پیش بینی در بتکارت

آیا تیم منچستر یونایتد با چالش غیرممکنی روبرو هستید؟

خاطره ای که بازیکنان تیم منچستر یونایتد از بازی با با پاری سن ژرمن دارند، به آن ها کمک خواهد کرد. ما اعتقاد داریم می‌توانیم در قالب یک تیم، شرایط را تغییر دهیم. بارسلونا حریف دشواری  است ولی ما تنها یک گل از آن‌ها عقب هستیم.

از دست دادن موقعیت ها

البته که این سوال، یک سوال یک میلیون دلاری در فوتبال به حساب می آید. به تمرین شوت زنی پرداختیم. برای ما مسئله بر سر داشتن اعتماد به نفس و استفاده از موقعیت ها است. ما برای دروازه حریف تهدید ایجاد میکنیم ولی باید نفسی عمیق کشید و از فرصت‌ها استفاده کرد. به نظر من ما تیمی هستیم که تسلیم نمی شویم، بعد از باخت در دور رفت ما الان به اینجا آمده ایم تا گل به ثمر برسانیم و در نهایت بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وضعیت ماتیچ و سانچز

بله، از نظر جسمی آماده هستند. برای سانچز که اینجا حضور داشته (سابقه بازی با پیراهن تیم بارسلونا) و بازی کرده است، شب بزرگی در پیش است. زمانی که او در زمین حضور دارد، به فکر اثبات خودش به ما هم هست. امیدوارم فصل را به خوبی  برای ما به پایان برساند. ما در حال انجام بازی‌هایی هستیم که تیم منچستر یونایتد به آن‌ها عادت دارد. هنوز هم برای موفقیت در چالش رسیدن به نیمه نهایی تلاش می‌کنیم. امیدوارم اگر الکسیس به میدان رفت، از عملکردش راضی باشد.

تصمیمات بحث برانگیز VAR در مورد خطای هند

احتمالا این بحث‌ها همچنان ادامه خواهد داشت البته این بیشتر به نظرات شخصی افراد بر می‌گردد. اگر داور بازی با پاری سن ژرمن می‌گفت آن صحنه پنالتی نیست و کرنر باید زده شود، قابل درک بود. خطاهای انسانی وجود دارد. مثلا در مورد گلی که بارسلونا مقابل ما به ثمر رساند، می‌‌شد گفت که آفساید بود. امیدوارم VAR تصمیمات درستی بگیرد ولی برای این کار زمانی زیادی را صرف نکند. ما ۴۵ ثانیه عجیب در اولدترافورد منتظر بودیم و یا صحنه ای که در دیدار با پاری سن ژرمن برای ما پنالتی اعلام شد.

رویکرد تدافعی در بازی فردا؟

در بازی خانگی قدرتمان را نشان ندادیم، حفظ توپ نکردیم و موقعیت نساختیم. می‌دانیم که باید نمایش بهتری از خودمان نسبت به بازی رفت نشان دهیم. اگر توپ را به بازیکنانی مثل سوارز و مسی بدهید، صدمه خواهید دید.

منچستریونایتد – مربی تیم منچستریونایتد

بازگشت به نیوکمپ، خاطره سولسشر از فینال ۹۹

احساسات فراوان، خاطره فوق العاده‌ای از اینجا دارم. در سال ۲۰۱۶ پسرم را برای دیدن ال کلاسیکو به اینجا آوردم و تقریبا ۱۰ روز پیش هم به اینجا آمدم تا بازی آن ها را ببینم. راستش را بخواهید خیلی به فکر بازی سال ۹۹ نیستم و بیشتر به این فکر می‌کنم که چطور می‌توان بازی بهتری مقابل بارسلونا داشته باشیم.

بزرگ‌ترین چالش در عالم مربیگری

اگر کوتاه مدت فکر کنید، همین بازی فردا شب است. تمرکزم فقط روی این بازی است. نمی‌توان وقت زیادی را صرف صحبت در مورد آینده کنم. تمام چیزی که فکر مرا مشغول می کند، گلزنی در بازی فردا و جلوگیری از گلزنی حریف است. ما تا به اینجای کار ۱-۰ عقب هستیم ولی اگر قرار باشد این مسابقه گل‌های زیادی داشته باشد، شانس ما بیشتر می شود.

شبی بزرگ برای مارسیال و لینگارد

ما نیاز به گل زدن داریم، خیلی مهم است.  هر کدام از آن‌ها که بازی کند، باید نمایش خوبی ارائه کند. به آن‌ها نیاز داریم، باید دفاع کنیم ولی به چیزی اضافه بر آن نیاز داریم. در هر صورت هر بازیکنی که فردا در ترکیب قرار بگیرد باید عملکرد خوبی داشته باشد چون ما در دور رفت نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

نظرتون در مورد کوتینیو؟

او بازیکن بارسلونا است.

سبک بازی تیم بارسلونا

چیزی که در خون بازیکنان آن‌ها جاری است، مالیکت توپ است. هر دو تیم به دنبال در اختیار گرفتن توپ هستند. نمی‌توانم تصور کنم اجازه بدهند مالکیت زیادی بر توپ داشته باشیم و بنابراین وقتی توپ دست ما باشد، باید به خوبی از آن استفاده کنیم. آن‌ها با تکیه بر سرعت یکی از سریع ترین بازیکنان یعنی عثمان دمبله و حضور بازیکنی به نام لیونل مسی که می‌شناسیم، روی ضد حملات با کیفیت هستند. باید با توانایی‌های حریف در مالکیت توپ و ضد حمله زدن مقابله کنیم.

پیش بینی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل