صفحه اصلی / عمومی / لوئیس سوارز : هواداران تیم لیورپول من را درک خواهند کرد

لوئیس سوارز : هواداران تیم لیورپول من را درک خواهند کرد

ad banner

به گزارش موندو دپورتیو، لوئیس سوارز به خبرنگاران پیش از دیدار تیم بارسلونا با تیم لیورپول تیم سابقش پاسخ داد و صحبت هایی ارائه کرد. او از دوران حضور خودش در بارسلونا کاملا راضیست و امیدوار است سال های زیادی در این تیم بماند.

بازگشت به آنفیلد ؟

باید بگویم که آرزویم این است که چند سال دیگر در تیم بارسلونا بمانم تا موفقیت های بیشتری با این تیم کسب کنم.ما در بازی امشب سعی بر این داریم تا اشتباهات بازی دور رفت را تکرار نکنیم، مسابقه را بارها باز بینی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که در مقاطعی اشتباهاتی داشتیم که با تغییر تاکتیک سرمربی آقای والورده توانستیم روند بازی را تغییر دهیم.ایشان سرمربی خوبی هستند و به خوبی با همه هواداران و بازیکنان ارتباط بر قرار کردند. در بازی قبل که گل زدم خوشحالی گل ام طبیعی بود و مطمئن هستم هواداران تیم لیورپول من را درک خواهند کرد. چون گلزنی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خیلی مهم است. من هیچ وقت سعی نداشتم که به تیم سابقم توهینی کرده باشم.بابت خوشحالی متاسف هستم ولی واقعا منظوری نداشتم. اگر در آنفیلد گلزنی کنم خوشحالی در چارچوب احترام انجام خواهم داد. من برای تیم سابق ام احترام زیادی قائل هستم زیرا دوران خوب و موفقی را در این تیم داشته ام و در آن جا خوشحال بودم.با همه هم تیمی هایم رابطه خوبی داشته ام و حتی بعضی از آن ها هنوز دوستانم می باشند.

هیجان لوئیس سوارز از رویارویی دوباره با تیم لیورپول

لوئیس سوارز تیم لیورپول

بازگشت به استادیوم آنفیلد برایم فوق العاده جذاب است و حس جالبی دارد. در آن جا من لحظات زیبایی را تجربه کردم و به بالاترین سطح کیفی بازی ام رسیدم. خوشبختانه بازی رفت را با نتیجه خوبی به پایان رساندیم تا خیالمان تا حدودی راحت شود ولی هیچ چیز تمام نشده است. جو آنفیلد فوق العاده است و تیم لیورپول هواداران خوبی دارد که همواره در حال تشویق تیم اشان هستند. همیشه ورزشگاه آن ها مملو از جمعیت است مهم نیست کجای جدول باشند یا چه وضعیتی داشته باشند، هواداران همیشه تیم را حمایت خواهند کرد. فکر نمی کنم در این ورزشگاه هو شوم چون همیشه از من و خانواده ام استقبال خوبی به عمل آمده است.آن ها هوادارن خوبی هستند.

بازی سال گذشته با رم؟

همان طور که دیدید در نیو کمپ با نتیجه ۴ بر ۱ برابر تیم رم پیروز شدیم و خیالمان راحت بود که کار تمام شده است ولی دیدید که چه اتفاقی افتاد. پارسال به طرز عجیبی غافلگیر شدیم و از آن درس گرفته ایم چون در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. سالیان اخیر تجارب زیادی این زمینه کسب کردیم و در بازی امشب هواسمان را جمع می کنیم تا اتفاقات گذشته تکرار نشود.

لیورپول ؟

تردید نداشته باشید که یاران یورگن کلوپ با بهترین فرم خود در ورزشگاه خانگی ایشان ظاهر خواهد شد. ما باید مراقب باشیم تا اشتباه نکنیم. کوچکترین اشتباهی می تواند منجر به گل شود. آن ها در بازی رفت نیز خوب ظاهر شدند و از آن جایی که در خط حمله بسیار هجومی هستند، ما سعی کردیم نگذاریم از فرصت هایشان استفاده کنند. در بازی رفت ما یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم.لیورپول حریف سر سختی است ولی آن ها غایبان بزرگی از جمله محمد صلاح و فیرمینو را دارند که این خبر بسیار خوبی برای ماست. محمد صلاح از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نبودن او می تواند به تیم ما کمک کند ولی آن ها بازیکنان بزرگ دیگری نیز دارند و نباید از این قضیه غاقل شد. ما کلاس کاری خودمان را خواهیم داشت و سعی داریم در سطح رقابت های مهم لیگ قهرمانان به میدان برویم. حضور در فینال این رقابت ها برایم حس فوق العاده خوبی دارد چون پس از چند سال به فینال خواهیم رفت. امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم در شان نیمه نهایی ببینیم.

پیش بینی این بازی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *