صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های فوتبال لالیگا ؛ پیش‌‌بازی تیم فوتبال بارسلونا – سلتاویگو

رقابت‌های فوتبال لالیگا ؛ پیش‌‌بازی تیم فوتبال بارسلونا – سلتاویگو

ad banner

فوتبال لالیگا ؛ پیش‌بینی بازی تیم فوتبال بارسلونا – سلتاویگو

در ادامه هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا از ساعت ۲۱ شنبه ۱ دی‌ماه تیم فوتبال بارسلونا میزبان تیم فوتبال سلتاویگو خواهد بود. پیش‌بینی بازی بارسلونا- سلتاویگو برای میلیون‌ها هوادار تیم بارسلونا از جذاب‌ترین پیش‌بینی‌های هفته خواهد بود. تیم بارسلونا با دو باخت، ۴ تساوی و ۱۰ برد با کسب ۳۴ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لالیگا قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال سلتاویگو با ۵ باخت ۶ تساوی و پنج برد با کسب ۲۱ امتیاز جایگاه نهم جدول رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال بارسلونا در آخرین دیدار خود با ۵ گل تیم فوتبال لوانته را در هم کوبید. سلتاویگو نیز در آخرین دیدار خود مقابل تیم فوتبال لگانس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. بارسلونا در شش دیدار قبلی خود مقابل سلتاویگو دوبار به پیروزی رسیده است.

بارسلونا؛ یک قدم تا قهرمانی نیم‌فصل

تیم فوتبال بارسلونا در این دوره از رقابت‌های لالیگا نیز جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی محسوب می‌شود. بارسا که با ۳ امتیاز بالاتر از رقیب دیرینه خود رئال مادرید به یکه‌تازی خود در صدر جدول ادامه می‌دهد، در پنج بازی آخر خود یک باخت، یک تساوی و ۳ برد به‌دست آورده است. ۱۹ گل خورده در مقابل ۴۶ گل زده در ۱۶ بازی عملکرد فوق‌العاده خط آتش کاتالان‌ها را به رخ می‌کشد. تیم فوتبال بارسلونا در دیدارهای خانگی آن‌طور که باید نتوانسته است رضایت هواداران خود را جلب کند. یک باخت، ۲ تساوی و پنج برد از هشت دیدار خانگی بهترین عملکرد برای آبی و اناری پوشان محسوب نمی‌شود. بارسلونا در این دیدار خانگی می‌تواند با کسب هر سه امتیاز بازی امتیازات خود را به ۳۷ رساند و علاوه‌بر تثبیت جایگاه خود در صدر جدول خود را برای قهرمانی نیم فصل آماده کند. ارنستو والورده، سرمربی موفق تیم فوتبال بارسلونا می‌تواند با اتکا به خط آتش قدرتمند خود برنده بازی شود. لیونل مسی با ۱۴ گل و لوییس سوارز با ۱۱ عملیات گلباران سلتا را به عهده خواهند داشت.

تیم فوتبال بارسلونا

سلتاویگو؛ تلاش برای صعود به نیمه بالای جدول

تیم فوتبال سلتاویگو در ۵ دیدار آخر خود در رقابت‌های لالیگا دو باخت یک تساوی و دو برد به‌دست آورده است. سلتاویگو با دریافت ۲۴ گل در ۱۶ بازی یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاع لیگ را در دارد. آنها در فاز حمله عملکرد متفاوتی داشتند به‌طوری‌که با به‌ثمر رساندن ۲۸ گل در ۱۶ بازی سومین خط حمله خطرناک لالیگا را در اختیار دارند. سلتاویگو در دیدار‌های خارج از خانه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است. آنها از هفت بازی خارج از خانه ۳ باخت، ۲ تساوی و ۳ برد به‌دست آوردند. میگل کاردوزو، سرمربی سالتاویگو به‌خوبی از اهمیت این دیدار دشوار آگاه است چرا که تیمش با رده شانزدهم جدول تنها ۳ امتیاز فاصله دارد و عدم نتیجه‌گیری در این مسابقه با سقوط چند پله‌ای در جدول رده‌بندی همراه خواهد بود. سلتا در صورت کسب هر سه امتیاز این دیدار سخت، شانس این را دارد که تا چند رتبه در جدول صعود کند. ایاگو آسپاس و ماکسیمیلیانو گومز امیدهای گلزنی آقای کاردوزو در این دیدار خواهند بود.

تیم فوتبال بارسلونا

پیش‌بینی بازی بارسلونا- سلتاویگو

با توجه به بازی‌های رو در روی دو تیم و بررسی شرایط جدول و آمار گلزنی دو تیم اور ۱.۵ گل بارسلونا می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به شرط‌بندی باشد.

ادواردو پریتو ایگلسیاس این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم نیوکمپ قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *