نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

نقل و انتقالات فوتبال ایران؛ تیم تراکتورسازی خواهان عمر خربین

در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم خلیج فارس تیم تراکتورسازی خرید های بسیار خوب و نام داری مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی داشت. حالا در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم هم مالک این تیم تبریزی به دنبال خرید ستاره های فوتبال است که یکی از آن ها عمر خربین مهاجم الهلال عربستان است.

شایعه روز؛ تیم تراکتورسازی برای جذب عمر خربین تلاش می کند

تبریزی ها قصد دارند ترکیبی قدرتمند تر از سال گذشته داشته باشند تا برای قهرمانی در لیگ خلیج فارس ایران تلاش کنند و بالاخره پس از سال ها حسرت بتوانند این جام را به تبریز ببرند. به این که سرخپوشان تبریز هنوز سرمربی ندارند، محمد رضا زنوزی مالک این باشگاه به دنبال جذب گزینه های مدنظر خود است و می خواهد بازیکنان بزرگی را جذب کند. یکی از پست هایی که تیم تراکتورسازی نیاز به تقویت آن دارد، خط حمله است. لی هری اروین در اواسط فصل از این باشگاه جدا شد و آنتونی استوکس هم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی نداشت و گرفتار حواشی زیادی شد. به همین دلیل زنوزی قصد دارد یک مهاجم بزرگ را به تبریز بیاورد تا ضعف خط حمله باشگاه را برطرف کند. شنیده ها حاکی از این است که مسئولان این باشگاه تبریزی به دنبال جذب عمر خربین مهاجم سوری باشگاه الهلال عربستان هستند.

سرخپوشان تبریزی در نقل و انتقالات نیم فصل هم به دنبال جذب عمر خربین بودند که این اتفاق رخ نداد، اما پرونده جذب مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه دوباره باز شده است. وی در نیم فصل به صورت قرضی تیم پیرامیدس مصر رفت که در لیگ مصر برای این تیم ۷ بازی انجام داد و ۵ گل به ثمر رساند. عمر خربین در بین ایرانی ها مهاجم شناخته شده ای است، دلیل آن هم ۵ گلی است که در دو دیدار مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ثمر رسانده است. همچنین این بازیکن سابقه دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را هم در کارنامه دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل