نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تنیس اوپن استرالیا ؛ پیش بازی رافائل نادال-متیو ابدن

تنیس اوپن استرالیا

تنیس اوپن استرالیا : پیش بازی رافائل نادال-متیو ابدن؛ ماتادور دیوانه

در ادامه دیدارهای تنیس اوپن استرالیا، رافائل نادال اسپانیایی در برابر متیو ابدن از استرالیا قرار خواهد گرفت. نادال در بازی ابتدایی خود توانست با ارائه یک بازی قاطعانه، در سه ست متوالی، داکورث را شکست دهد و راهی دور بعد شود. متیو ابدن هم که در خانه و مقابل تماشاگران خودی قرار می گیرد، در دیدار ابتدایی، یان لنارد استاف آلمانی را شکست داد تا حریف نادال در دور بعدی شود. هرچه در مسابقات پیش برویم، پیش بینی تنیس اوپن استرالیا سخت و سخت‌تر و البته هیجان انگیزتر می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رافائل نادال: به دنبال شکستن طلسم ۱۰ ساله

پروفایل نادال

سن: ۳۲

قد: ۱۸۵ سانتی متر

وزن: ۸۵ کیلوگرم

دست: چپ

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۱

رنک: ۲

رافائل نادال از سال ۲۰۰۹ به این طرف، هرگز در گرند اسلم اوپن استرالیا به کامیابی نرسیده است. او می‌خواهد این بار طلسم را شکسته و به هشتاد و یکمین عنوان دوران فعالیتش دست یابد. این چپ دست قدرتمند که با ضربات فورهند و بک‌هند کشنده خود، می‌تواند هر رقیبی را از پای درآورد. رافا که پیش از آمدن به رقابت‌های آزاد استرالیا، در دیدار فینال تنیس سیدنی، نتوانسته بود از پس کیریوس برآید، حال شاید به دنبال انتقام در خاک استرالیا باشد و چه حریفی بهتر از یک رقیب استرالیایی! چه کسی است نداند نادال در سال ۲۰۱۸ به قدری موفق بود که آرزو می‌کند ۲۰۱۹ حتی نیمی از آن موفقیت‌ها را برایش به همراه بیاورد. قهرمانی در تنیس مسترز کانادا و صد البته مهم‌ترینش یعنی رولند گاروس، تنها خلاصه‌ای از عناوین جذاب و چشم نواز رافای اسپانیایی است. پیش بینی تنیس اوپن استرالیا و مخصوصا بازی‌هایی که این ماتادور در آن حضور دارد، شاید راحت باشد، اما فراموش نکنید بهترین‌ها هم ممکن است دچار اشتباهاتی شوند و یا در روز خوب‌شان نباشند.

متیو ابدن: باتجربه و آشنا به محیط مسابقات

پروفایل ابدن

سن: ۳۱ سال

قد: ۱۸۸ سانتی متر

وزن: ۸۰ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۶

رنک: ۴۸

متیو ابدن از باتجربه‌ترین و شاید بدشانس‌ترین تنیسورهای دنیای تنیس باشد. ابدن تاکنون هیچ عنوان فردی و بزرگی به دست نیاورده و همین، ویترین افتخاراتش را خالی نشان می‌دهد. با این حال، ابدن که اصالتا اهل آفریقای جنوبی است، در رقابت‌های دونفره اوپن استرالیا، چهار عنوان قهرمانی دارد. مانند رافا، سال ۲۰۱۸ برای ابدن هم خوش یمن بود. وی در ۳۸ بازی، ۱۹ پیروزی و ۱۹ شکست به دست آورد. اگر نگاهی به مصاف‎‌های پیشین نادال و ابدن بیندازیم، تنها یک دیدار میان‌شان برگزار شده که آن هم با پیروزی چپ دست بزرگ دنیای تنیس همراه بوده است. ابدن می‌تواند در این مصاف، با سبک بازی خود که مبتنی بر آرامش و خونسردی است، با نادال مقابله کند. با تمام این تفاسیر و صحبت‌ها، پیش بینی اوپن استرالیا، به مانند همیشه مهیج خواهد بود.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۷-۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۳:۳۰ به وقت ایران

محل: ملبورن، استرالیا

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل