نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بوندسلیگا آلمان : پیش بازی وردربرمن-بایرن مونیخ؛ کابوسی که باید تمام شود

بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا آلمان : پیش بازی وردربرمن-بایرن مونیخ؛ کابوسی که باید تمام شود

از هفته سیزدهم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان ، دو تیم وردربرمن و بایرن مونیخ شنبه ۱۰ آذر، ساعت ۱۸:۰۰ به وقت ایران، در ورزشگاه وِزراشتادیون، به مصاف هم خواهند رفت. قضاوت این دیدار را کریستین دینگرت برعهده خواهد داشت. دو تیم در جدول رقابت‌ها از نظر امتیازی بسیار نزدیک به هم هستند. بایرن مونیخ ۲۱ امتیاز و وردربرمن ۱۸ امتیاز دارد. همانطور که مشخص است، باواریایی‌ها شدیدا به دنبال پیروزی در این بازی هستند و انتظارات در جهتی است که بایرن مونیخ با ترکیب اصلی و قدرتمند خود، راهی این مصاف خارج از خانه شود.

وردربرمن: ساکنین رودخانه، در پی غافلگیری مونیخی‌ها

پس از شروعی قدرتمند در فصل جدید بوندسلیگا آلمان، وردربرمن ناگهان متوقف شد و فرم اخیر آن‌ها، کاملا افت را نشان می‌دهد. سبز و سفیدها از چهار بازی اخیر، تنها یک امتیاز به دست آورده‌اند. دو بازی اخیرشان در خانه، کاملا فاجعه بوده؛ دو شکست پیاپی و دریافت ۹ گل، به خودیِ خود بیانگر همه چیز است. فلوریان کوهفت، سرمربی وردربرمن، برای دیدار با غول‌های باواریایی قصد دارد از سیستم سه دفاعه استفاده کند. این تیم مصدومان بسیاری دارد که فین بارتلز، آرون یوهانسون و استفانوس کاپینو، از مشهورترین آن‌ها هستند.

بایرن مونیخ؛ سپیده دم برای مردانِ کواچ نزدیک است

حرف برای گفتن در مورد بایرن مونیخ بسیار است. از مصدومیت‌های بسیار زیاد این تیم تا روند نتایج عجیب کواچ. مونیخی‌ها سه بازی می‌شود که در لیگ بوندسلیگا آلمان رنگ پیروزی را ندیده‌اند. فاصله باواریایی‌ها با بروسیا دورتموند که شدیدا روی فرم قرار دارد، به ۹ امتیاز رسیده است. همین آمار نشان می‌دهد مردانِ کواچ دیگر نمی‌توانند اشتباه دیگری مرتکب شوند. پیروزی ۵-۱ آن‌ها برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا، کاملا روحیه‌بخش بود؛ مخصوصا که درخشش دوباره آرین روبن، می‌تواند خبر خوبی برای سرمربی کروات این تیم باشد. همانطور که گفته شد، در جبهه بایرنی‌ها تعداد مصدومان کاملا مشهود است؛ از کورنتین تولیسو که دچار آسیب دیدگی طولانی مدت شده تا تیاگو آلکانترا و سرژ نبری که حضورشان برابر وردربرمن، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در مورد ترکیب بایرن مونیخ برای این بازی، می‌توان به نیکولاس زوله، متس هوملس و ژروم بواتنگ اشاره کرد که برای حضور در ترکیب اصلی رقابت خواهند داشت. رافینیا هم در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد تا جاشوا کیمیش بتواند در خط هافبک به تیم کمک کند. در سایر پست‌ها، کواچ به ترکیب تیم برنده دست نخواهد زد.

از نکات قابل توجه، می‌توان به آمار پیروزی بایرن مونیخ برابر وردربرمن در ۱۴ بازی اخیر اشاره کرد. اگر الزام پیروزی غول‌های باواریایی را در این بازی به آمار جالب‌شان بیفزاییم، آنگاه پیش بینی این دیدار چندان هم سخت نخواهد بود.

پیش‌بینی مسابقه وردربرمن-بایرن مونیخ در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل