نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بوندسلیگا آلمان : پیش بازی ماینتس- دورتموند

بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا آلمان : پیش بازی ماینتس- دورتموند؛ بورسیایی ها و رویاهای بزرگ

در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۸:۰۰ شنبه ۳ آذرماه تیم فوتبال ماینتس در خانه میزبان تیم صدر جدولی بورسیا دورتموند است. دو تیم در حالی در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که ماینتس با ۴ شکست، ۳ تساوی و با ۴ برد با کسب ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در سمت دیگر تیم فوتبال دورتموند با ۳ تساوی و ۸ برد با کسب ۲۶ امتیاز بدون باخت در صدر جدول بوندسلیگا یکه‌تازی می‌کند. ماینتس که در ۲ بازی اخیر خود در مقابل وردرربرمن و فرایبورگ موفق به کسب هر سه امتیاز بازی شد، در این دیدار خانگی تلاش می‌کند سومین برد پیاپی خود را به‌دست آورد تا هم فاصله امتیازی خود با صدر را کاهش دهد و هم برای ارتقاء جایگاه خود امیدوار به لغزش حریفان باشد. در سمت دیگر تیم دورتموند به‌دنبال نهمین برد خود در این فصل می‌باشد تا فاصله خود از تیم دوم جدول را افزایش دهد.

ماینتس و مسیر سخت تا سهمیه لیگ اروپا

تیم فوتبال ماینتس از ۶ بازی خانگی خود ۳ برد، ۲ تساوی و تنها یک شکست آن‌ هم در مقابل تیم بایرنمونیخ به‌دست آورده است و این مسئله نشان می‌دهد که بورسیا دورتموند شب سختی در ماینتس خواهد داشت. ماینتس در ادامه روند رو‌به‌رشد خود می‌کوشد در مقابل صدرنشین این دوره از مسابقات بوندسلیگا آلمان دست‌ پر بیرون بیاید. ماینتس که در بازی رفت فصل گذشته در خانه ۲-۰ مغلوب تیم دورتموند شده بود در بازی برگشت در دورتموند ۲-۱ پیروز شد تا انتقام بازی رفت را از دورتموند بگیرد. توماس توخل در این بازی خانگی تلاش خواهد کرد با اتکا به بازیکنان ارزشمندی چون متاتا، کریم اونیسیو و ژان‌پاول بوئیتس دست به کار بزرگی بزند و تیم قدرتمند دورتموند را با شکست بدرقه کند تا برای دست‌یابی به سهمیه لیگ اروپا منتظر هفته‌های بعدی باشد. فلوریان مولر و باکو به‌دلیل مصدومیت در این دیدار در ترکیب ماینتس حضور نخواهد داشت.

دورتموند؛ آغاز امپراتوری زردها

بورسیا دورتموند که در این فصل رقابت‌های بوندسلیگا آلمان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته در شش بازی اخیر خود یک تساوی و پنج برد به‌دست آورده است تا خود را به‌عنوان مدعی اصلی کسب قهرمانی این فصل به دیگر بزرگان بوندسلیگا معرفی کند. بروسیایی‌ها در ۶ بازی اخیر خود موفق شدند ۲۰ بار دروازه حریفان خود را باز کنند و این خود به تنهایی نشان دهنده تولد دوباره تیم قدرتمند دورتموند در این فصل رقابت‌های بوندسلیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا است. دورتموند در این بازی خارج از خانه با کسب هر سه امتیاز بازی می‌تواند علاوه بر تثبیت جایگاه خود در صدر جدول، فاصله امتیازی خود را نیز درصورت لغزش تیم مونشین گلادباخ افزایش دهد تا با خیال راحت به مصاف حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا برود. توماس توخال سرمربی موفق زردپوشان دورتموند برای رسیدن به قهرمانی بوندسلیگا پس از ۵ سال هیچ دیداری را دست‌کم نخواهد گرفت. مثلث هجومی این تیم با بازیکنانی همچون آلکاسر، رویس و سانچو شب سختی برای خط دفاع و سنگربان تیم ماینتس رقم خواهد زد. دورتموند در این دیدار خارج از خانه، مارسل اشملز را به‌دلیل مصدومیت در ترکیب خود نخواهد داشت.

 

دنیز آتکین این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم اپل آرنا در حضور هزاران طرفدار ماینتس سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقه ماینتس- دورتموند در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل