نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رقابت‌های بوندسلیگای آلمان ؛ پیش‌بازی اینتراخت فرانکفورت-بایرن مونیخ

بوندسلیگای آلمان

رقابت‌های بوندسلیگای آلمان ؛ پیش‌بازی اینتراخت فرانکفورت-بایرن مونیخ؛ فوتبال، سرعت، گل

ساعت ۲۱ شنبه ۱ دی ماه ، در چارچوب هفته‌ی هفدهم بوندسلیگا، تیم اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه کومرزبانک شهر فرانکفورت میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. میزبان با ارایه‌ی فوتبالی زیبا و تهاجمی امیدوار است بتواند خاطره‌ی فینال جام حذفی سال گذشته (شکست ۱-۳ بایرن) را تکرار کند. آنها چند روز پیش موفق شدند به‌عنوان اولین تیم آلمانی، هر ۶ مسابقه‌ی خود در مرحله‌ی گروهی لیگ اروپا را ببرند. تیم مهمان هم که فصل چندان خوبی را سپری نمی‌کند به‌عنوان سرگروه، به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قدم نهاده و شایعات حاکی از آن است که سران این باشگاه تصمیم گرفته‌اند دو بازیکن که یکیشان لوکاس هرناندز، مدافع اتلتیکو مادرید است را به خدمت گیرند تا فاصله‌ی بایرن با صدر کمتر شود. بایرن مونیخ همیشه برگی داشته که با آن توانسته پیش‌بینی بوندسلیگای آلمان را به هم بریزد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اینتراخت فرانکفورت؛ آرزوی شکست بایرن در بوندسلیگا

تیم میزبان که پس از دربی حساس راین مقابل ماینتس و تساوی پر گل در آن بازی مقابل بایرن قرار خواهد گرفت مطمئن است از حریف خود چیزی کم ندارد. اینتراخت با ۸ برد، ۳ تساوی و ۵ باخت و کسب ۲۷ امتیاز در رده‌ی پنجم جدول بوندسلیگای آلمان قرار دارد. این تیم با ۳۴ گل زده حتی از حریف نامدار خود ۱ گل بیشتر به ثمر رسانده و از بایرن تنها ۲ گل بیشتر دریافت کرده است. خط آتش یوویچ (۱۲ گل)، هالر (۹ گل) و آنته ربیچ (۵ گل) برای بازی فردا آماده است تا به روند گلزنی‌های خود ادامه دهد. لیست مصدومان اینتراخت فرانکفورت پروپیمان است و ماکاتو هاسبه، دیوید آبراهام (کاپیتان تیم) و تیموتی چندلر مهم‌ترین آن‌هایند. اینتراخت در این فصل از مجموع ۷ بازی خانگی، ۴ برد، ۱ تساوی و ۲ باخت به ثبت رسانده است. آخرین پیروزی بوندسلیگایی اینتراخت مقابل بایرن به سال ۲۰۱۰ مربوط می‌شود.

بایرن مونیخ؛ امید دوباره به صدرنشینی

بایرن مونیخ پس از هفته‌های متمادی نتایج سینوسی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان بالاخره به ثباتی نسبی رسیده است و حمایت مدیران و بازیکنان از نیکو کوواچ در این زمینه بی‌تأثیر نبوده است. با شکست هفته‌ی قبل دورتموند مقابل فورتونا دوسلدورف، امید بایرنی‌ها برای هجوم به صدر زنده شد. آنها با ۳۳ امتیاز از ۱۶ بازی به‌دلیل تفاضل گل کمتر در رده‌ی سوم قرار دارند و فاصله‌شان با صدر به ۶ امتیاز کاهش یافته است. شاگردان کوواچ پس از تساوی با دوسلدورف، ۴ برد پیاپی به دست آورده‌اند که مهم‌ترین آنها برد هفته‌ی قبل برابر لایپزیش رده چهارمی بود. در این بازی مهم‌ترین غایبان تیم مهمان، سرژ نبری (گلزن دوم بایرن) و آرین روبن هستند و وضعیت بواتنگ نیز در هاله‌ای از ابهام است. در بازی‌های رفت و برگشت سال قبل در بوندسلیگا، بایرن پیروز بود و در ۶ رقابت آخر آن‌ها، بایرن ۴ بازی را برده و  اینتراخت فقط یکی را.

پیش‌بینی بوندسلیگای آلمان

پیش‌بینی فوتبال ویژگی‌های خاص خود را دارد ولی احتمالاً بهترین گزینه برای پیش‌بینی بوندسلیگای آلمان، تعداد گل‌های زده است. بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت سومین و چهارمین خطوط حمله‌ی لیگ را در اختیار دارند و به‌طور متوسط در هر بازی بیش از ۱ گل دریافت کرده‌اند. ۱۲ بازی از ۱۴ بازی خارج از خانه‌ی اخیر بایرن و ۸ بازی از ۹ بازی خانگی اخیر اینتراخت بیش از ۲.۵ گل در برداشته است.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل