صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکا ؛ پورتلند بحران‌زده مقابل اورلاندو مجیک

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پورتلند بحران‌زده مقابل اورلاندو مجیک

ad banner

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پورتلند بحران‌زده مقابل اورلاندو مجیک

پورتلند تریل بلیزرز که حالا از فرم خوب اوایل فصل فاصله گرفته است، باید مقابل اورلاندو مجیک قرار گیرد. پورتلندی‌ها تا همین یک هفته پیش در صدر جدول بسکتبال NBA آمریکا حضور داشتند اما حالا با سه باخت متوالی، رتبه‌ای بهتر از ششمی برای خود نیافته‌اند. یاران دیمین لیلارد برای بازگشت به دوران خوب اوایل فصل، به برد مقابل اورلاندو مجیک نیاز مبرم دارند. از سوی دیگر اورلاندو مجیک اصلا تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

پورتلند تریل بلیزرز: شروعی دوباره

پورتلند تریل بلیزرز حالا اوضاع خوبی ندارد. باخت ناباورانه مقابل لس آنجلس کلیپرز در حالی که تا پایان نیمه اول با اختلاف زیادی از حریف پیش بودند، نشان می‌دهد که بعضی چیزها در این تیم شرایط عادی خود را ندارد. بازیکنان نیمکت این تیم که در اوایل فصل رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا بسیار خوب عمل می‌کردند، حالا عملکردی سینوسی را در زمان‌های مختلف بازی به نمایش می‌گذارند. دادن خطاهای بی مورد و از دست دادن توپ به بچگانه‌ترین حالت ممکن نیز از دلایل افت پورتلند تریل بلیزرز در این روزهاست. آن‌ها باید با تمرکز بیش‌تری بازی کنند تا بتوانند به روزهای خوب اوایل فصل بازگردند. حریف آن‌ها اورلاندو مجیک است که قدرت خود را ثابت کرده‌است. بازی مقابل آبی‌های اورلاندو، ملاک خوبی برای سنجیدن بدتر شدن وضعیت یا بازگشت به روزهای خوب برای پورتلند تریل بلیزرز است.

بسکتبال NBA آمریکا

اورلاندو مجیک: بازی‌های خوب، نتایج نه چندان خوب

اورلاندو مجیک در بازی گذشته خود مقابل گلدن استیت وریرز، با بدشانسی و در لحظات پایانی مغلوب حریف قدرتمندش شد. آن‌ها دو بار موفق به شکست لبران جیمز و تیمش شده‌اند و تیم بسیار قدرتمندی تا به اینجای رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی دارند. اورلاندویی‌ها، در ۶ بازی گذشته خود مقابل پورتلند تریل بلیزرز، تنها ۱ پیروزی کسب کرده‌اند و شاید حالا بهترین وقت برای بهبود بخشیدن این آمار در ادامه فصل بسکتبال NBA آمریکا است. ووچویچ، سنتر قدرتمند اورلاندو مجیک این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد و زیرسبد را برای تیمش بیمه کرده است. بازی تیمی دیگر بازیکنان و اتکا به مهره تنومندی چون ووچویچ، همواره آن‌ها را تیمی خطرناک و مستحکم جلوه داده است. باید دید، اورلاندو مجیک، چهارمین شکست پیاپی را به پورتلند تحمیل خواهد کرد یا خیر.

بسکتبال NBA آمریکا

مشخصات بازی

ورزشگاه: مودا سنتر (استادیوم خانگی پورتلند تریل بلیزرز)

تاریخ: ۸ آذر ۱۳۹۷- ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۶:۳۰ صبح

پیش‌بینی مسابقه پورتلند – اورلاندو مجیک در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *