نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکا  ؛ میامی هیت و هیوستون راکتس

بسکتبال NBA آمریکا 

بسکتبال NBA آمریکا ؛ دو تیم قدرتمند، آماده به آتش کشیدن میامی

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم میامی هیت و هیوستون راکتس به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم رویه‌ای را آغاز کرده‌اند که علی‌رغم شروع بد به فصل، آن‌ها را قطعا به پلی‌آف خواهد رساند. کسانی که علاقه‌مند به پیش بینی بسکتبال NBA آمریکا  هستند، باید این نکته را به خاطر بسپارند که هیوستون پنج بازی می‌شود روی نوار بردهای شیرین قرار دارد و تیمِ اهل میامی هم به تازگی خود را پیدا کرده و در شرق، نتایج مثبتی می‌گیرد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

میامی هیت: پرنوسان، اما امیدوارکننده

در توصیف شرایط میامی هیت، همین بس که گوران دراگیچ باید تحت عمل جراحی زانو قرار بگیرد و بدین ترتیب دو ماه از میادین دور خواهد بود. به نظر می‌رسد اریک اسپولسترا، مربی میامی هیت، باید هشت هفته بدون پوینت گارد تخصصی به رقابت بپردازد و این نکته برای پیش بینی بسکتبال NBA آمریکا  ، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. حقیقتا نبود دراگیچ برای تیمی که در اکثر نقاط، پرنوسان ظاهر می‌شود، به سادگی قابل هضم نخواهد بود. میامی علی‌رغم داشتن تیمی متعادل، چندان دفاع خوبی ندارد و در لحظات حساس بازی، وقتی نیاز به امتیاز داشته باشند، مرتکب اشتباهات زیادی در پرتاب‌های سه امتیازی می‌شوند،. امسال، شاید آخرین فصل وید، اسطوره میامی هیت، باشد و به نظر این ستاره بزرگ، لایق یک وداع بزرگ هم باشد.

هیوستون راکتس: یاران ویرانگر هاردن، آرام و بی‌صدا می‌آیند

همه انتظار این اتفاق را داشتند. کسی نبود که ذره‌ای به توانایی‌های جیمز هاردن، کریس پال و دوستانش شک کند. هیوستون راکتس در فرمی عالی قرار دارند و همانطور که ذکر شد، پنج پیروزی پاپی هم کسب کرده‌اند. تیمِ مایک دی آنتونی می‌داند چگونه از راه دور، سبد را به آتش بکشد. (لازم به ذکر است رکورد پرتاب سه امتیازی در یک بازی در کل تاریخ را شکسته‌اند). مشکلات و نواقصی که در زمینه تدافعی هم داشتند، به خوبی رفع شده و تقریبا به تیم کاملی تبدیل شده‌اند که راه صعود به صدرجدول را خوب بلدند. جیمز هاردن مطابق انتظارات، یکی از بهترین‌های رقابت‌ها نام گرفته و با میانگین ۳۱.۶ امتیاز و ۸.۲ ریباند، غرب را به تسخیر تیمش درآورد. شانس دو تیم برای کسب پیروزی، تقریبا مشابه است، اما فاکتورهای ریز وجود خواهند داشت که سرنوشت بازی را رقم خواهند زد. اگر روز خوش هاردن و یارانش باشد، سخت است که میامی بتواند نوار بردهای پیاپی هیوستون را پاره کند و این برای پیش بینی بسکتبال NBA آمریکا ، یک نکته بسیار مهم محسوب می‌شود.

مشخصات بازی

زمان: جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷-۲۱ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۳۰ به وقت ایران

استادیوم: آمریکن ایرلاینز آرنا (استادیوم اختصاصی میامی هیت)

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل