نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش‌بازی دیترویت پیستونز و بوستون سلتیکس

بسکتبال NBA آمریکا

بسکتبال NBA آمریکا ؛ نبرد دیترویت پیستونز با دیوار سختی به نام بوستون سلتیکس

دو تیم دیترویت پیستونز و بوستون سلتیکس، از سری رقابت‌های جذاب بسکتبال NBA آمریکا ، مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. بوستون سلتیکس، آماده‌ترین تیم این روز‌هاست. شاگردان برد استیونز، هشت برد متوالی کسب کرده‌اند و شدیدا آماده هستند. در طرف دیگر اما اوضاع کاملا برعکس است. دیترویت پیستونز، با شش باخت متوالی، اوضاع و احوال خوبی ندارد و در حال سقوط است. باید دید پیروز این جدال نابرابر که خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

دیترویت پیستونز: حالا وقت بیدار شدن از خواب است

دیترویت پیستونز حال و روز خوبی ندارد. دوین کیسی که در فصل گذشته به عنوان سرمربی برتر فصل بسکتبال NBA آمریکا انتخاب شد، حالا تیمش را در بحران بدی می‌‎بیند. اهالی دیترویت در بازی گذشته خود مقابل شارلوت هورنتس، با اختلاف زیادی از حریف خود پیش بودند اما در پایان، بازی را واگذار کردند. به نظر بحران دیترویت پیستونز در زمینه روحی و روانی است. حداقل در بازی گذشته که این‌طور نشان می‌داد. یک پیروزی خانگی مقابل بوستون سلتیکس، می‌تواند اوضاع آن‌ها را کاملا تغییر دهد. مشکل دیگر شاگردان دوین کیسی، تعداد بالای از دست دادن توپ در بازی است. اکثر حملات آن‌ها در ثانیه‌های پایانی مهلت شوت، به ثمر می‌نشیند و همین باعث می‌شود تا تمرکز تیم کم‌تر از میزان عادی شود.

بوستون سلتیکس: روزهای طلایی از راه رسید

بوستون سلتیکس پس از بحران‌هایی که در فصل اخیر بسکتبال NBA آمریکا سپری کرد، حالا کلید موفقیت را پیدا کرده است. تغییراتی در ترکیب اصلی و نگاهی ویژه به ستاره‌ها، باعث شد تا بوستون سلتیکس از بحران نجات پیدا کند و حالا شاگردان برد استیونز، هشت پیروزی متوالی کسب کرده‌اند. بوستونی‌ها در آخرین بازی خود مقابل آتلانتا هاوکس ته جدولی به پیروزی رسیدند و حالا به دنبال قربانی نهمین حریف خود هستند. باید دید سریال پیروزی‌های بوستون سلتیکس تا کجا ادامه خواهد داشت. گوردون هیوارد پس از چند بازی غیبت، در بازی گذشته به ترکیب تیم بازگشت و وضعیت آل هورفورد همچنان نامشخص است. پیش‌بینی‌ها حاکی از برد آسان بوستون سلتیکس دارند. یاران کایری اروینگ در بازی گذشته خود مقابل دیترویت پیستونز به پیروزی رسیدند. یک موفقیت دیگر در راه است؟

مشخصات بازی

ورزشگاه: لیتل کازارس آرنا (استادیوم خانگی دیترویت پیستونز)

تاریخ: یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷- ۱۶ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل