نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی بوستون سلتیکس و نیویورک نیکس

newyork

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی بوستون سلتیکس و نیویورک نیکس

بوستون سلتیکس و نیویورک نیکس از سری رقابت‌های بسکتبال NBA در ورزشگاه تی دی گاردن (ورزشگاه خانگی بوستون سلتیکس ) بامداد جمعه ساعت ۴:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های ششم و دوازدهم جدول کنفرانس شرق خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۴ برد برای بوستون سلتیکس و ۲ برد برای نیویورک نیکس را در پی داشته است.

بوستون سلتیکس: سبزها به دنبال چهارمین برد متوالی در خانه

بوستون سلتیکس هر ۳ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و بعد از چهار روز استراحت به مصاف نیویورک نیکس می‌رود. آنها در این ۳ بازی با میانگین اختلاف ۱۹.۷ امتیاز در هر بازی توانسته‌اند حریف خود را شکست دهند که این آمار نشان از آمادگی بالای بدنی و ذهنی بازیکنان بوستون دارد. بوستون از لحاظ امتیازگیری یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ بسکتبال NBA آمریکا است. این تیم با میانگین ۱۰۸.۵ امتیاز در هر بازی، از این نظر در رده بیست و یکم لیگ قرار دارد، اما راز پیروزی آنها کمتر امتیاز دادن به حریف است، این تیم با میانگین ۱۰۴.۱ امتیاز به حریف در هربازی، در رده پنجم لیگ از این نظر قرار دارد. چشم امید برد استیونز در این فصل به گارد راس خود یعنی کایری اروینگ است، بازیکنی که با آمار ۲۲.۲ امتیاز در هر بازی ، ۶.۴ پاس گل در هربازی و ۱.۷ ربایش توپ در هر بازی، بهترین بازیکن تیمش می‌باشد. چیزی که مسلم است بوستون در این بازی خانگی چیزی به جز برد نمی‌خواهد.

ترکیب احتمالی: جیسون تیتوم، مارکوس موریس، مارکوس اسمارت، کایری اروینگ، آل هلفورد

نیویورک نیکس: کار سخت نیویورکی‌ها در بوستون

نیویورک نیکس پس از برد در خانه ممفیس گریزلیس در چهار بازی موفق به کسب برد نشده است، هرچند آنها دو بازی آخرشان را با اختلاف کمتر از سه امتیاز به حریف واگذار کرده اند. این تیم فصل بدی را از هر نظر پشت سر می‌گذارد،آنها در این فصل میانگین ۱۰۸.۹ امتیاز در هر بازی را ثبت کرده اند،که از این نظر در رده نوزدهم لیگ بسکتبال NBA آمریکا هستند.این تیم در امتیاز دادن به حریف آمار یکی از بدترین تیم های لیگ از این نظر است، آنها میانگین ۱۱۴.۴ امتیاز به حریف در هر بازی را در این فصل تاکنون به جا گذاشته‌اند،که از این نظر در رده بیست و ششم لیگ قرار دارند. شاید بتوان از تیم هاردوی به عنوان ستاره این تیم در این فصل بسکتبال NBA آمریکا  یاد کرد. هاردوی در این فصل آمار۲۲.۱ امتیاز در هر بازی،۳.۱ پاس گل در هربازیو ۰.۹۲ ربایش توپ در هربازی را ثبت کرده است. نیویورک نیکس برای جلوگیری از پنجمین شکست متوالی کار سختی مقابل بوستون این روزها در پیش روی دارد.

ترکیب احتمالی: امانوئل مودیایی، تیم هاردوی، ماریو هزونیا، نوح ونله، میشل رابینسون

پیش‌بینی مسابقه بوستون سلتیکس – نیویورک نیکس در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل