صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکای شمالی: نیواورلیان پلیکانز و فیلادلفیا سونی سیکسرز

بسکتبال NBA آمریکای شمالی: نیواورلیان پلیکانز و فیلادلفیا سونی سیکسرز

ad banner

بسکتبال NBA آمریکای شمالی: پیش بازی نیواورلیان پلیکانز و فیلادلفیا سونی سیکسرز

تقابل نیواُورلِئانز و فیلادلفیا تقابل دو تیمی است که پس از سپری کردن یک دوره‌ی افول طولانی اکنون به صحنه‌ی رقابت در بسکتبال NBA آمریکای شمالی بازگشته‌اند. جدال این دو نبرد حساس بین دو تن از بهترین سنترهای لیگ NBA نیز ‌هست. رقابت جوئِل اِمبید از فیلادلفیا و‌ آنتونی دیویس از تماشایی‌ترین دوئل‌های لیگ خواهد بود. هر دو تیم در تلاش برای رسیدن به پلی‌آف و عنوان قهرمانی هستند.

فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ همه یا هیچ با باتلِر

فیلادلفیا که تیم خود را حول محور دو ستاره‎ی جوانش یعنی جوئل اِمبید و بِن سیمونز سامان داده بود، موفق شد در فصل گذشته‌ی رقابت‌ها به دور دوم پلی آف صعود کند اما آنجا مغلوب بوستون سلتیکس شد. آنها امسال اما با فعالیت قوی‌تر در بازار نقل و انتقالات نشان دادند موفقیت فصل قبل نه تنها آن‌ها را راضی نکرده بلکه به دنبال اهداف بزرگتر و قهرمانی در لیگ بسکتبال NBA آمریکای شمالی هستند.

بزرگترین شکار فیلادلفیا در بازار نقل و انتقالات، خرید جیمی باتِلر از مینِسوتا بود که از بهترین گارد‌های حال حاضر NBA به شمار می‌آید. اکنون فیلادلفیا با حضور سه فوق ستاره به دنبال رسیدن به فینال کنفرانس شرق و در نهایت قهرمانی در این فصل می‌گردد. تنها مشکلی که ممکن است سد راه سونی سیکسرز شود عدم هماهنگی ستاره‌های این تیم با هم است. جیمی باتلر با وجود تمام توانایی‌‌های فنی‌اش، نشان داده به لحاظ رفتاری چندان بازیکن قابل اعتمادی نیست و ممکن است هر لحظه جو رختکن را بهم بریزد.

از طرف دیگر بن سیمونز که بدون شک یکی از بهترین پاسورهای لیگ است، هنوز نتوانسته فرم مناسبی برای شوت زدن پیدا کند و به همین دلیل متوسط امتیاز او در هر بازی بسیار پایین است.

با این حال اگر فیلادلفیایی‌ها بتوانند به هماهنگی خوبی میان امبید، سیمونز و باتلر برسند بدون شک شانس بالایی برای فتح یکی از جایگاه‌های اصلی پلی آف خواهند داشت.

ترکیب احتمالی فیلادلفیا: بِن سیمونز – جوئِل اِمبید – جیمی باتلِر – ویلسون چندلِر – جِی جِی رِدیک

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

نیواُورلِئانز پلیکانز؛ گربه سیاه بزرگان؟

نیواورلئانز که فصل گذشته بسکتبال NBA آمریکای شمالی با ترکیب رویایی آنتونی دیویس، راژان راندو و هالیدِی توانست سر و صدای زیادی در پلی‌آف به پا کند و تیم قدرتمند پورتلند را شکست دهد، اکنون با چالش جدیدی روبه‌رو شده است. آنها پوینت گارد باتجربه‌ی خود راژان راندو را به لیکرز دادند و در ازای او جولیوس رندِل جوان و آینده‌دار را به خدمت گرفته‌اند که به نظر می‌آید به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده است. از دست دادن چند بازیکن عمق ترکیب آن‌ها را دچار مشکل کرده‌است، اما نکته‌ی مثبت بازگشت مِرُتیچ است که در کنار آنتونی دیویس ترکیبی فوق‌العاده را شکل می‌دهند.

علاوه بر این دو، جرو هالیدی نیز فرم فوق‌العاده‌ی فصل گذشته‌ی خود را حفظ کرده است و در کنار دو ستاره‌ی دیگر تیم بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارد.

نکته‌ی امیدوارکننده در مورد پلیکانز کار تیمی خوبی است که پس از چند سال بازی کردن در کنار هم پیدا کرده‌اند. اگر بتوانند مثل سال گذشته به پلی‌آف صعود کنند قطعا برای تیم‌های بزرگ دردسرساز خواهند شد.

ترکیب احتمالی نیواورلئانز: آنتونی دیویس – الکساندر مرتیچ – جروهالیدی –  ِوزلی جانسون – ایتوان مور

 

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

پیش بینی نتیجه‌ی احتمالی:  با توجه به فرم اخیر دو تیم و اینکه بازی در ورزشگاه خانگی فیلادلفیا برگزار می‌شود، می‌توان گفت سونی سیکسرز شانس بسیار بالایی برای پیروزی در این دیدار دارد.

این بازی روز چهارشنبه ساعت ۶  بامداد در ورزشگاه (Wells Fargo Center) برگزار می‌شود.

پیش‌بینی مسابقه نیواُورلِئانز و فیلادلفیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *