صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ جدال سِونی سیکسِرز و فیلادلفیا

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ جدال سِونی سیکسِرز و فیلادلفیا

ad banner

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ جدال سِونی سیکسِرز و خرس‌های گریزلی در فیلادلفیا

تیم‌های فیلادلفیا سِوِنی سیکسِرز و مِمفیس گریزلیز روز دوشنبه ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و فرم فوق‌العاده‌شان نوید یک بازی جذاب را می‌دهد. فیلادلفیا اکنون در رده‌ی سوم کنفرانس شرق قرار دارد و مِمفیس نیز که امسال همه را شگفت‌زده کرده، در رده‌ی پنجم کنفرانس سختِ غرب قرار دارد و هر دو تیم از مدعیان رسیدن به پلی‌آف هستند.

این بازی به میزبانی فیلادلفیا و در ورزشگاه ولز فارگو سنتر (Wells Fargo Center) برگزار می‌شود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ تجدید قوا با ستاره‌ای به نام باتلِر

فیلادلفیا که همانند سال قبل پس از بوستون و تورنتو مدعی شماره ۳ کنفرانس شرق به حساب می‌آمد، برای تغییر شرایط و تبدیل شدن به یکی از اصلی‌ترین مدعیان بسکتبال NBA در صدد جذب یک فوق ستاره بودند، که در نهایت موفق شدند جیمی باتلِر ناراضی را از مینه سوتا به خدمت بگیرند. اکنون قرار گرفتن باتلر، سیمونز و جوئِل اِمبید در کنار هم فیلادلفیا را تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی کرده‌است. سیکسِرز اکنون با ۱۶ پیروزی و ۸ شکست پس از تورنتو و میلواکی در رده‌ی سوم کنفرانس شرق قرار دارند.

جوئِل اِمبید با میانگین امتیازی فوق‌العاده‌ی ۲۷.۵ امتیاز در هر بازی بهترین بازیکن فیلادلفیا ازاین نظر بوده‌است و مهمترین نقش را در موفقیت‌های این فصل سیکسِرز ایفا کرده ‌ست. بِن سیمونز نیز با میانگین ۸ پاس صحیح در هر بازی بازیساز اصلی آن‌ها در این فصل بوده‌است.

اکنون با جذب باتلِر و با توجه به مشکلاتی که سلکتیکس با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، به نظر می‌آید باید فیلادلفیا را در کنار تورنتو یکی از اصلی‌ترین مدعیان کنفرانس شرق دانست که شانس بسیار خوبی برای کسب عنوان در این فصل دارند.

ترکیب احتمالی فیلادلفیا برای این بازی: جوئِل اِمبید – بِن سیمونز – جیمی باتلِر – جِی جِی رِدیک – ویلسون چَندلِر

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

ممفیس گریزلیز؛ خرس‌ها به دنبال حفظ جایگاه

مِمفیس در این فصل یکی از تیم های شگفتی ساز بسکتبال NBA آمریکای شمالی بوده است. آن‌ها در کنفرانس غربی که تیم‌های خوب زیادی در آن حضور دارند در رده‌ی پنجم هستند و شانس خوبی برای رسیدن به پلی‌آف دارند. ممفیس همانند فصول گذشته با اتکا به دو ستاره‌ی خود، مارک گَسول و مایک کانلی وارد رقابت‌های این فصل شده‌اند و تا به اینجای کار فراتر از حد انتظار نیز ظاهر شده‌اند.

مشکل مِمفیس اما نداشتن ستاره‌ای به جز این دو بازیکن است که باعث شده آن‌ها نتوانند در کنفرانس سختِ غرب کاری از پیش ببرند. مِمفیس اکنون با ۱۳ پبروزی و ۸ شکست در رده‌ی پنجم کنفرانس غرب قرار دارد و می‌تواند برای رسیدن به پلی‌آف امیدوار باشد. اما نکته‌ی منفی برای ممفیسی‌ها فرم خوب لیکرز و دالاس است که هر دو تهدید مهمی برای جایگاه فعلی گریزلی‌ها محسوب می‌شوند و احتمال اینکه بتوانند به ممفیس برسند کم نیست.

با توجه به فرم اخیر دو تیم و ترکیب پرستاره‌ی فیلادلفیا پیش بینی می‌شود که سیکسِرز بتواند ممفیس را به راحتی از پیش رو بردارد.

ترکیب احتمالی ممفیس: مارک گَسول – مایک کانلی – گَرت تِمپل – کایل اندرسون – جَرِن جکسون

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

پیش‌بینی مسابقه فیلادلفیا سِوِنی سیکسِرز – مِمفیس گریزلیز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *