صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA ؛ پورتلند تریل بلیزرز – میلواکی باکس

بسکتبال NBA ؛ پورتلند تریل بلیزرز – میلواکی باکس

ad banner

در مسابقات بسکتبال‌ NBA بامداد فردا چهار مسابقه برگزار خواهد شد که در این مطلب مجله تحلیل پیش بینی بتکارت به بررسی مهم‌ترین رقابت می‌پردازیم.

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

پورتلند؛ همیشه خطرناک در خانه بسکتبال NBA

پورتلند تریل بلیزرز، اکنون در جایگاه سوم جدول رده بندی کنفرانس غرب بسکتبال NBA حضور دارد و یکی از مدعیان جدی حضور در پلی آف بسکتبال NBA امسال است. ستاره این سال های پورتلند، یعنی دیمین لیلارد با میانگین ۲۸.۱ امتیاز، ۵.۷ پاس منجر به گل و ۵.۰ ریباند، درخشان تر از گذشته ظاهر شده است. دیگر بازیکنان پورتلند نیز امسال به پختگی کافی رسیده اند و در امر امتیازگیری، ستاره خود را یاری می کنند. آن ها همیشه در خانه خطرناک هستند و در این فصل تنها دو شکست خانگی داشته اند. بازی پورتلند وابسته به همکاری تیمی، نفوذ های طوفانی در زیر سبد و پرتاب های ۳ امتیازی به موقع است. پورتلندی ها در بازی قبلی خود موفق شدند تا با نتیجه ۱۱۱-۸۱، مینه سوتا تیمبروولوز را در هم بکوبند. موضوعی که امسال در تیمشان نمود بیش تری دارد، همکاری بهتر نیمکت این تیم است. در سال گذشته، انتقاداتی به این مسئله وارد بود که به نظر می رسد اوضاع برای آن ها فرق کرده است. باید دید که آیا می توانند از پس گوزن های سرسخت کنفرانس شرق بر بیایند یا خیر.

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

میلواکی باکس؛ خط حمله آتشین بسکتبال NBA

در سوی دیگر میلواکی باکس قرار دارد. ستاره بی چون و چرای آن ها یانیس آنته تکومپو است که با عملکرد خود، برای رقبا خط و نشان کشیده است. میلواکی در ۴ بازی گذشته خود مقابل پورتلند به پیروزی رسیده است و این موضوعی قابل توجه است. یاران یانیس در این فصل تنها یک شکست را تجربه کرده اند که آن نیز مقابل بوستون سلتیکس بود. میلواکی میانگین ۱۲۱.۹ امتیاز را در این فصل کسب کرده است و از لحاظ هجومی، تیم قابل اتکایی است. استفاده از قدرت یانیس آنته تکومپو و پرتاب های ۳ امتیازی از سوی بازیکنان دیگر، توپخانه این تیم را بی رحم تر از همیشه کرده است. در سال گذشته، میلواکی در پلی آف مغلوب بوستون سلتیکس شد. شروع خوب امسال آن ها نوید این را می دهد که می خواهند شرایط را تغییر دهند.

مشخصات بازی:

لیگ بسکتبال NBA
ورزشگاه: مودا سنتر (استادیوم خانگی پورتلند)
تاریخ: چهارشنبه ۱۶ آبان – ۷ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۶:۳۰ بامداد

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *