نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA ؛ نبرد بحران‌زده‌ها در سن آنتونیو

sanantoniosp rs portlandblazzers betcart

بسکتبال NBA ؛ نبرد بحران‌زده‌ها در سن آنتونیو

دو تیم سن آنتونیو اسپرز و پورتلند تریل بلیزرز از سری مسابقات بسکتبال NBA  به مصاف یکدیگر می‌روند. سن آنتونیو اسپرز در رده چهاردهم کنفرانس غرب قرار گرفته است و به پیروزی در این دیدار خانگی نیاز شدیدی دارد. در سوی دیگر پورتلند تریل بلیزرز قرار دارد. آن‌ها در جایگاه هفتم کنفرانس غرب قرار دارند اما برای عقب نماندن از رقبا و فرار از وضعیت بدی که به آن دچار شده‌‌اند، نیازمند برد هستند.

سن آنتونیو اسپرز: دوران تیره و تار در سن آنتونیو

زمانی عادت داشتیم سن آنتونیو اسپرز را در فینال بسکتبال NBA ببینیم. اما حالا با خداحافظی مانو جینوبلی و تیم دانکن و همچنین رفتن کوای لنارد و تونی پارکر به تیم‌های دیگر، سن آنتونیو اسپرز نشانی از آن تیم قدرتمند گذشته ندارد. دو ستاره این تیم یعنی دمار دروزن و لامارکوس آلدریج، بسیار سینوسی ظاهر شده‌اند و نتوانسته‌اند چیزی را که لایق هواداران سن آنتونیو است، به آن‌ها تقدیم کنند.سفید و مشکی پوشان در این فصل ۱۰ پیروزی و ۱۲ شکست کسب کرده‌اند. آن‌ها در آخرین دیدار خود مقابل هیوستون راکتس تن به شکست دادند. آخرین پیروزی شاگردان گرگ پاپوویچ به دیدار مقابل شیکاگو بولز بازمی‌گردد. باید دید آن‌ها می‌توانند پیروز دیدار سخت مقابل پورتلند تریل بلیزرز باشند یا خیر.

پورتلند تریل بلیزرز: بدشانسی و ناکامی

وضعیت پورتلند تریل بلیزرز نسبت به حریف خود بسیار بهتر است. شاگردان اسکات با ۱۳ پیروزی و ۹ شکست، از مدعیان کنفرانس غرب هستند. با این حال هفته‌های گذشته برای آن‌ها خوب پیش نرفته است. ۴ شکست در ۵ بازی گذشته، این موضوع را بهتر نشان می‌دهد. پورتلندی‌ها در آخرین بازی خود تنها با یک اختلاف مغلوب دنور ناگتس شدند. دیمین لیلارد در آن بازی ۱۵ امتیاز کسب کرد و درخشش همیشگی خود را نداشت. موردی نگران‌کننده که وابستگی پورتلند تریل بلیزرز به او را نشان می‌دهد. پیش‌بینی ها حاکی از برد پورتلند تریل بلیزرز در این دیدار دارد. وضعیت سن آنتونیو اسپرز در هفته‌های گذشته از آن‌ها نیز بدتر بوده است و یاران دیمین لیلارد فرصت خوبی دارند تا حریف خود را شکست دهند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: ای تی اند تی سنتر (استادیوم خانگی سن آنتونیو اسپرز)

تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۷- ۳ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

کلیدواژه‌ها: بسکتبال NBA- سن آنتونیو اسپرز- پورتلند تریل بلیزرز- دمار دروزن- لامارکوس آلدریج- دیمین لیلارد

پیش‌بینی مسابقه سن آنتونیو اسپرز – پورتلند تریل بلیزرز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل