صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA؛ نیواورلینز پلیکانز – بوستون سلتیکس

بسکتبال NBA؛ نیواورلینز پلیکانز – بوستون سلتیکس

ad banner

نیواورلینز پلیکانز و بوستون سلتیکس ، در یک بازی جذاب و حساس از سری مسابقات بسکتبال NBA مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت. یاران کایری اروینگ و آنتونی دیویس، هر دو به خوبی می‌دانند که شکست در این مسابقه، اوضاع را برایشان از این هم بدتر خواهد کرد. بوستون سلتیکس نشانه‌ای از تیم فصل گذشته ندارد و نیواورلینز پلیکانز نیز با بدشانسی و تصمیمات عجیب و غریب در بعضی مواقع بازی، قربانی حریفان می‌شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

نیواورلینز پلیکانز قدرت‌نمایی دوباره در خانه

نیواورلینز پلیکانز به لطف داشتن ستاره‌ای چون آنتونی دیویس، اصلا تیم ضعیفی نیست. آن ها راجان راندو و دمارکوس کازینس را از دست دادند و شاید روند سینوسی این روز‌ها دلیل همین موضوع باشد. آنتونی دیویس و میروتیچ، در کار‌های هجومی پلیکانز تنها هستند و با یک برنامه ریزی دقیق، می‌توان حرکاتشان را پیش‌بینی کرد. تاکتیک نیواورلینز پلیکانز، استفاده از اسلم‌دانک های قدرتی، پرتاب‌های سه امتیازی در پنج ثانیه پایانی وقت حمله و بازی تیمی در منطقه رنگی است. میانگین قدی بالای این تیم و قدرتشان در ریباند توپ، کار را برای هر حریفی سخت خواهد کرد. باید دید آن‌ها مقابل بوستون سلتیکس زخم‌خورده این روز‌ها چه می‌کنند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

بوستون سلتیکس و بیداری از خواب غفلت

دلایل زیادی را برای افت بوستون سلتیکس در فصل جاری می‌توان نام برد. اضافه شدن کایری اروینگ و گوردون هیوارد که در بازی‌های پلی‌آف سال گذشته غایب بودند، بعضی وظایف را در این تیم دچار تغییراتی کرده است. از دست دادن شوت‌های آسان و کم کاری در بعضی صحنه‌های دفاعی، از دلایل عمده افت بوستون سلتیکس در فصل جاری بوده‌است. آن‌ حالا فهمیده‌اند که اوضاع همیشه بر وفق مرادشان نیست و باید مقابل هر تیمی با تمام وجود بازی کرد. برای نشان دادن این عقیده، بوستون سلتیکس کار سختی در مقابل نیواورلینز پلیکانز دارد. دو تیم سخت به دنبال تمام کردن وضعیت بحرانی هستند. یک تیم می‌تواند از وضعیت خود خارج شود و تیم دیگر باز هم در منجلاب فرو خواهد رفت.

پیش بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

مشخصات بازی

ورزشگاه: اسموثی کینگ سنتر (استادیوم خانگی نیواورلینز پلیکانز)

تاریخ: ۶ آذر ۱۳۹۷- ۲۷ نوامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۳۰ بامداد

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *