نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بازی بروسیا مونشن گلادباخ – هانوفر؛ شکست‌ناپذیر در خانه

hannover bmgladbach betcart

پیش بازی بروسیا مونشن گلادباخ – هانوفر؛ شکست‌ناپذیر در خانه

از هفته دوازدهم رقابت‌های بوندسلیگا، بروسیا مونشن گلادباخ رده دومی، از ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه به وقت ایران، در ورزشگاه بروسیا پارک پذیرای هانوفر خواهد بود. گلادباخ که امسال زیر نظر دیتر هکینگ با ارائه فوتبال هجومی، یکی از مدعیان در خفا بوده، می‌خواهد به موفقیت‌هایش تداوم بخشد.

بروسیا مونشن گلادباخ: کره اسب‌ها در پی یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز

بوندسلیگا این فصل بسیار عجیب دنبال می‌شود. دورتمندی که انتظار زیادی از آن‌ها نمی رفت، اکنون صدرنشین هستند و بایرن مونیخ، قدرت بلامنازع چند سال اخیر آلمان، در رتبه پنجم قرار دارد. البته این لیگ سورپرایزهای دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها، تیم جذاب دیتر هکینگ است. نکته جالب در مورد گلادباخ این است که آنها تمام پنج بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ و تنها دو گل دریافت کرده‌اند که خارق‌العاده به حساب می‌آید. اگر نگاهی به آمار دو قبلی این دو تیم در بازی‌های رو در رو بیندازیم، متوجه می‌شویم بازهم کره اسب‌ها برتری دارند. همچنین تیمو هازارد، برادر ادن هازارد، که در بازی‌های ملی هم برای بلژیک خوش درخشید، یکی از سلاح‌های قدرتمند تیمش به شمار می‌آید.

ذکر این نکته ضروری است، گلادباخ تمام هفت بازی قبلی برابر هانوفر در بروسیا پارک را با پیروزی پشت سر گذاشته است. به نظر می‌آید پیش بینی این بازی، یکی از راحت‌ترین‌های این هفته اروپا باشد.

هانوفر: قرمزها به دنبال معجزه

هانوفر تازه دومین پیروزی فصلش را دو هفته قبل به دست آورد؛ جایی که توانست با برتری ۲-۱ برابر وولفسبورگ، خودش را به جایگاه شانزدهم جدول برساند. از شش بازی قبلی که هانوفر خارج از خانه به میدان رفته، دستاوردشان تنها دو امتیاز بوده. این آمار برای تیمی که قرار است در زمین بروسیا مونشن گلادباخ به میدان رود، بسیار ضعیف محسوب می‌شود. به نظر نمی رسد با فرم کنونی، بتوانند در بروسیا پارک، کاری از پیش ببرند.  بهترین بازیکن هانوفر که ایهلاس بِبو نام دارد و برترین گلزن تیمش هم نام دارد، به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت تا امیدهای قرمزها برای گلزنی پایین آید؛ این نکته وقتی اهمیت پیدا می‌کند که بفهمیم ببو در ۶ گل از ۱۴ گل به ثمر رسیده هانوفر تاثیر داشته است.

قضاوت این دیدار را دنیل زیبرت برعهده خواهد داشت.

پیش‌بینی مسابقه مونشن گلادباخ – هانوفر در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل