نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رسمی؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی عربستان شد

acv 1

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت که از تیم پرسپولیس تهران جدا شود و هدایت تیم الاهلی عربستان را برعهده گیرد.

برانکو ایوانکوویچ هدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفت

به دلیل اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران در پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تعلل کردند و چند ماه حقوق این مربی عقب افتاد، وی تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان گرفت. وی چندی پیش با مسئولان الاهلی عربستان وارد مذاکره شد و در نهایت با این تیم به توافق رسید. شب گذشته توییتر رسمی باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرد که با این سرمربی کروات به صورت رسمی قراردادی به مدت دو سال امضاء کرده اند و از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. به این ترتیب برانکو پس از ۴ سال از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد. وی توانست با پرسپولیس ۳ قهرمانی متوالی لیگ خلیج فارس را کسب کند. همچنین ۳ قهرمانی سوپرجام و یک قهرمانی جام حذفی حاصل تلاش او در پرسپولیس بود. همچنین وی به همراه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و نایب قهرمان آسیا شد. هواداران پرسپولیس به شدت از جدایی سرمربی خود عصبانی هستند و خواهان استعفای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شدند. این اعتراضات چند روز است که در مقابل ساختمان باشگاه و وزارت ورزش ادامه دارد.

برانکو ایوانکوویچ پس از اینکه به صورت رسمی سرمربی الاهلی عربستان شد خطاب به هواداران پرسپولیس گفت:

هواداران ارتش سرخ، من از شما و فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم. تصمیم سختی را گرفتم، زیرا زمانی ایده آل برای جدایی نبود. اگر می‌توانستیم سال های بیشتری را کنار شما می‌ماندیم. از شما ۴ سال بابت حمایت و عشق بی اندازه تشکر می‌کنم. عاشق شما هستم و هرگز شما را فراموش نخواهم کرد و تا ابد در یادم خواهید ماند. همیشه ما می خواستیم بهترین اتفاقات برای باشگاه و فوتبال ایران و شما هواداران رخ دهد. عاشقتان هستم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل