نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ بخشیده‌شدن محرومیت چلسی و آینده این تیم در پنجره زمستانی

456

روز گذشته خبر رسید که چلسی امکان خرید بازیکن در ماه ژانویه را پیدا کرد. درخواست استیناف آنها به دادگاه عالی ورزش باعث شده که محرومیت آنها نصف شود و این تیم می‌تواند در پنجره زمستانی تیم خود را تقویت کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

خبر خوش برای چلسی در پنجره زمستانی


ماه مارس گذشته فیفا به دلیل تخلفات چلسی در زمینه خرید بازیکنان زیر ۱۸ سال این باشگاه را برای دو پنجره نقل و انتقالاتی از خرید بازیکن محروم کرد. به این ترتیب آنها تا تابستان ۲۰۲۰ نمی‌توانستند بازیکن جدید خریداری کنند؛ با این حال، بعد از فرجام‌خواهی چلسی، در نهایت امروز دادگاه عالی ورزش CAS در رای فیفا تجدید نظر کرده نیمی از محرومیت چلسی را بخشیده است. دادگاه حکمیت ورزشی اعلام کرده که این محرومیت به یک پنجره کاهش پیدا کرده است. البته آنها باید ۳۰۰ هزار فرانک سوییس به فیفا پرداخت کنند. بخشش چلسی در شرایط فعلی می‌تواند بهترین خبر برای این تیم و مربی جوانش یعنی فرانک لمپارد باشد. لمپارد که علی‌رغم بدبینی های اولیه توانسته نتایج قابل قبولی در فصل جاری با چلسی بگیرد حالا این امتیاز را دارد که در صورتی که بخواهد در نیم‌فصل زمستانی تیم خود را تقویت کند و با خرید بازیکنان جدید شانس های آبی‌پوشان برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش دهد. چلسی هم اکنون با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد و با توجه به بخشیده شدن محرومیتش از خرید بازیکن، لمپارد امیدوار است که بتواند وضعیت این تیم را در نیم فصل دوم بهبود ببخشد.

در همین رابطه فرانک لمپارد سرمربی این تیم گفت:

از این موضوع آگاه هستیم و این یک خبر مثبت برای ما بود. این یک حرکت رو به جلو برای چلسی است در ادامه کمک زیادی به ما خواهد کرد. پیش از این خیلی در این مورد صحبت نکرده‌ایم اما حالا باید بحث بیشتری با باشگاه انجام دهیم. دوست ندارم که خیلی در این باره صحبت کنم. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. هنوز هیچ صحبتی با باشگاه در این باره انجام نداده‌ام اما اگر موقعیتی پیش بیاید که بتوانیم تیم را تقویت کنیم، قطعاً این کار را انجام خواهیم داد.

اولین بازیکنی که به تیم چلسی بعد از این اتفاق لینک شده است عثمان دمبله است. نشریه اسپانیایی El Desmarque می‌گوید عثمان دمبله ستاره بارسلونا مطمئن است در فصل آینده دیگر در این تیم جایگاهی نخواهد داشت و به همین علت او از هم‌اکنون با دو باشگاه انگلیسی چلسی و منچسترسیتی تماس‌هایی برقرار کرده و با آنها صحبتهایی داشته است.


بر اساس این گزارش، منابع نزدیک به این بازیکن بارسلونا گفته‌اند دمبله با چلسی تماس‌هایی برقرار کرده است. دمبله در حال حاضر به دلیل یک مصدومیت جدید عضلانی دست کم تا یکی دو ماه دیگر قادر به حضور در ترکیب بارسا نیست. اما او معتقد است که فصل آینده دیگر جایگاهی در این تیم کاتالان ندارد. دمبله در سال ۲۰۱۷ از دورتموند با قراردادی ۱۰۵ میلیون یورویی به بارسلونا پیوست ولی فصل او به دلیل مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ پیدا کرد به هیچ وجه در حد انتظار بارسا نبود. دمبله در این فصل تحت عمل جراحی قرار گرفت و پنج ماه دور از میادین بود. مصدومیت‌های متعدد دمبله یکی از مهمترین دلایل ناکامی او در بارسا بوده. دمبله حالا بار دیگر مصدوم شده و گفته شده دست‌کم ده هفته از میادین دور خواهد بود. او ماه گذشته میلادی در نیمه اول دیدار بارسلونا و دورتموند در چمپیونزلیگ مصدوم شد. دمبله در فصل جاری تنها پنج بار برای بارسلونا بازی کرده و در این مدت تنها یک گل به ثمر رسانده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل