نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ نگاهی ریزبینانه به قهرمانی متزلزل بارسلونا در نیم‌فصل لالیگا

025468

شب گذشته بارسلونا با کم‌ترین اختلاف ممکن توانست قهرمان نیم فصل لالیگا شود تا این رقابت‌ها در نیم‌فصل دوم داغ‌تر از قبل دنبال شود. دقیقا زمانی که بارسا می‌توانست با اختلافی که داشت قهرمانی خود را جشن بگیرد در مقابل تیم رده بیستمی اسپانیول به تساوی رسید تا دوباره همه چیز با رئال مادرید مساوی شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بارسلونا شنبه شب با وجود تساوی ۲ بر ۲ برابر اسپانیول نیم فصل را با قهرمانی به پایان رساند. آبی‌اناری‌ها می‌توانستند با قاطعیت بیش‌تری صدرنشین باشند اما هم امتیاز با رئال مادرید و تفاضل گل بهتر بالاتر از دیگر تیم‌ها قرار گرفتند. رئال مادرید قبل از پایان سال فرصت خود را از دست داد و با تساوی بارسا را با دو امتیاز بیشتر به صدر جدول راهی کرد تا سال جدید برای آنها پراسترس دنبال شود. بعد از سال نو میلادی ورق برگشت و در شبی که رئالی‌ها حریف خود را سه بر صفر شکست دادند بارسا به تساوی دست یافت تا دوباره همه چیز مساوی دنبال شود و دو تیم به دنبال لغزش یکدیگر برای کسب صدر جدول باشند.

به نوشته کارشناس مارکا بارسلونا با ۴۰ امتیاز و تفاصل گل ۲۶+ در حالی در رتبه نخست قرار گرفت که مادرید با ۴۰ امتیاز و تفاضل ۲۴+ در رتبه دوم دیده می‌شود. تیم کاتالانی پیش از این تنها یک بار با این فاصله کم ( تنها دو تفاضل گل) قهرمان نیم فصل شده بود. این تیم در سال ۱۹۹۸ با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۸+ بالاتر از سلتاویگو ۳۴ امتیازی و تفاضل گل ۱۶+ قهرمان زمستان شد. آبی‌اناری‌ها از ۱۴ مرتبه‌ای که قهرمان نیم فصل شدند ۱۲ فصل را با فتح جام به پایان رسانده‌اند. تیم کاتالانی تنها در فصل ۱۴- ۲۰۱۳ (اتلتیکومادرید قهرمان شد) و ۰۷- ۲۰۰۶ (رئال مادرید) از کسب جام ناکام ماند.

دی یانگ در دقیقه ۷۵ با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا چهارمین بازیکن اخراجی آبی‌اناری‌ها در این فصل باشد. آخرین باری که چهار بازیکن بارسا در یک فصل اخراج شده بودند به ۱۲- ۲۰۱۱ بر می‌گردد. این تیم در نیم فصل ۰۴- ۲۰۰۳ هم چهار بازیکنش اخراج شده بود. لوییس سوارس که گل نخست تیمش را در دقیقه ۵۰ برابر اسپانیول به ثمر رساند تا بازی به تساوی برسد برای صد و سی و نهمین بار با پیراهن بارسا در لالیگا گلزنی کرد. تنها لیونل مسی و سسار رودریگز در این زمینه از مهاجم اروگوئه‌ای بالاتر هستند. سوارس در همه رقابت‌ها ۱۸۸ گل به ثمر رسانده است و در این زمینه مسی، سسار و لادیسلاو کوبالا در رتبه‌های نخست تا سوم قرار دارند. می‌توانند از سوارس انتقاد کنند اما او هر زمان که بازی خودش را به نمایش بگذرد می‌تواند گلزنی کند و یکی از اسطوره‌های باشگاه محسوب می‌شود.

قهرمانی بارسلونا تنها با تقاضل یک امتیاز در لالیگا


در همین راستا ارنستو والورده پس از داربی کاتالونیا گفت:

ما در بازی‌های زیادی نتیجه را جبران کردیم و برخی از آن ها خوب پیش رفت و در بعضی از بازی های دیگر نتوانستیم اختلاف را حفظ کنیم. اخراج دی یانگ به ما ضربه زد. می توانستیم نتیجه را ۳ بر یک کنیم اما در یک حمله توانستند دروازه‌مان را باز کنند. ما بازی را در اختیار داشتیم و پس از جبران نتیجه به دنبال گل های بیشتری بودیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد:

فوتبال این چنین است و برای ما گران تمام شد. برای همه نیز این اتفاق رخ می‌دهد. ضد حمله‌های حریف ما را دچار مشکل کرد. آنها هدفمند بودند و ضدحمله‌هایشان ما را آزار داد. تساوی، نتیجه مورد نظرمان نبود و به دنبال سه امتیاز بازی بودیم. بازی را به نمایش گذاشتیم تا بتوانیم پیروز شویم اما ۱۰ نفره شدیم. باید پیروز می‌شدیم زیرا حرفمان در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. آنها گل اول را زود به ثمر رساندند و این کار را برای ما سخت کرد. گاهی در فوتبال چنین می‌شود که شما نمی‌توانید از فرصت‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد استفاده کنید و همه چیز بر وفق مراد پیش نمی‌رود. باید در ادامه تلاش بیشتری داشته باشیم.

سوپرجام اسپانیا چهارشنبه این هفته با حضور چهار تیم بارسلونا، والنسیا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید در عربستان آغاز می شود. سرمربی اسپانیایی درباره این بازی ها اظهار کرد: همه چیز برابر است و باید دید این رقابت ها چگونه پیش می رود. چهار تیم قدرتمند در سوپرجام حضور دارند و باید دید چه اتفاق هایی رخ می‌دهد. بارسا نیم فصل را با صدرنشینی و هم امتیاز بودن با رئال مادرید (۴۰ امتیاز) به پایان رساند. والورده در در این رابطه اظهارکرد:

همه چیز برابر است. پیروزی به سختی به دست می‌آید و به آسانی نمی توان امتیاز کسب کرد. همیشه به عقب نگاه می کنید و می بینید امتیاز از دست داده اید اما باید جنگید و برای کسب پیروزی تلاش کرد.

از نظر آمار و ارقام، تیم والورده مقابل ضعیف ترین تیم حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به کسب برد نشد. در بین ۹۸ تیم حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی، اسپانیول تا این مقطع از فصل، بدترین عملکرد را داشته است. آنها از نظر تعداد امتیازات به نسبت بازی ها، ضعیف ترین تیم حال حاضر لیگ های معتبر اروپایی هستند:

اسپانیول: ۱۱ امتیاز در ۱۹ بازی لالیگا
جنوا: ۱۱ امتیاز در ۱۷ بازی سری آ
تولوز: ۱۲ امتیاز در ۱۹ بازی لیگ۱ فرانسه
نیم المپیک: ۱۲ امتیاز در ۱۸ بازی لیگ۱ فرانسه
پادربورن: ۱۲ امتیاز در ۱۷ بازی بوندس لیگا
اسپال: ۱۲ امتیاز در ۱۷ بازی سری آ

از دیگر نکات جالب این دیدار وو لی بود که در جریان این بازی موفق شد دومین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند.

این بازیکن ۲۸ ساله در ژانویه ۲۰۱۹ به اسپانیول پیوست و ۶۷ بازی ملی در کارنامه دارد. به نقل از اوپتا؛ وو لی اولین بازیکن تاریخ فوتبال چین است که در رقابت های مختلف موفق به گشودن دروازه بارسلونا می شود. همچین تیم والورده با تساوی در این بازی، نیم فصل را با صدرنشینی به پایان رساند. طی ۸ مورد اخیری که بارسلونا در نیم فصل، صدرنشین لالیگا بوده در ۷ مورد در نهایت قهرمان لالیگا شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل