صفحه اصلی / عمومی / ترامپ و رانی اُسالیوان در فینال مسابقات اسنوکر‌‌‌ آزاد ایرلند شمالی

ترامپ و رانی اُسالیوان در فینال مسابقات اسنوکر‌‌‌ آزاد ایرلند شمالی

ad banner

فینال مسابقات اسنوکر‌‌‌ آزاد ایرلند شمالی

رقابت‌های اسنوکر‌ آزاد ایرلند شمالی به میزبانی شهر بلفاست (Belfast) و در‌ سالن واترفرانت هال (Waterfront Hall) برگزار می‌شود. این مسابقات از معتبرترین رقابت‌های اسنوکر دنیا به شمار می‌رود که امتیاز آن در رده‌بندی فدراسیون جهانی اسنوکر تاثیرگذار‌ است.

ایستگاه پایانی: ترامپ و رانی اُسالیوان به هم رسیدند

اکنون مسابقات به مرحله نهایی خود رسیده، جایی که رانی اُسالیوان مرد آماده‌ی این روز‌های اسنوکر جهان در فینال جاد ترامپ جوان را پیش رو دارد. این دو بازیکن شاید به دلیل سبک بازی هجومی و تماشاگرپسندشان از محبوب‌ترین‌ها باشند و قرار گرفتن‌شان در مقابل یکدیگر در یک فینال مهم نیز از بهترین اتفاقات ممکن در دنیای اسنوکر است.
رانی اُسالیوان که چهارمین تورنومنت خود را در این فصل تجربه می‌کند در اوج آمادگی قرار دارد. او در رقابت‌های مسترز شانگهای و قهرمان قهرمانان به مقام قهرمانی دست یافت و در مسابقات آزاد انگلستان نیز تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت. موشک اکنون در چهارمین رقابت فصل خود توانسته به سومین فینال راه یابد و در حال تجربه کردن یکی از بهترین فصول دوران حرفه‌ای خود است.
رانی در دور نیمه نهایی موفق شد در جذاب‌ترین دیدار رقابت‌ها تا به اینجای کار، مارک سِلبی مرد شماره ۱ اسنوکر جهان را با نتیجه‌ی ۶-۵ شکست دهد و به فینال راه یابد. رانی که به تولد ۴۳ سالگی خود نیز نزدیک می‌شود در حال شگفت‌زده‌کردن دنیای اسنوکر است. در حالی که اکثر اسنوکربازان بنام تاریخ با بالا رفتن سن‌شان افت شدیدی را تجربه می‌کنند و حتی از دور رقابت‌ها کنار می‌روند، رانی اکنون در بهترین فرم خود قرار دارد و نه تنها مدعی اصلی رقابت‌های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی ، بلکه تمام تورنومنت‌هایی است که در آن شرکت می‌کند.

اسنوکر آزاد ایرلند شمالی
در سوی دیگر اما جاد ترامپ حضور دارد که بدون شک یکی از با استعداد‌ترین اسنوکربازان جهان است اما شیوه‌ی بازی هجومی و گاه بی‌دقتش باعث شده نتواند عناوین قهرمانی زیادی را به دست بیاورد. ترامپ در این دوره از رقابت‌ها بسیار آماده نشان داده و تقریبا تمام حریفان خود را با اقتدار شکست داده است. او در دور نخست متئو سِلت را شکست داد و پس از آن به ترتیب توانست استوارت کِرینگتون، جک لیسوفسکی، لوکا برسل و رایان دِی را شکست دهد. در دور ماقبل فینال نیز ترامپ توانست ِادِن شرف، شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها را با نتیجه‌ی ۶-۳ از پیش رو بردارد و حریف موشک در بازی پایانی شود.
رانی اُسالیوان و جاد ترامپ تا به حال ۲۲ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم رانی ۱۲ پیروزی و سهم ترامپ ۱۰ پیروزی بوده است.اُسالیوان در صورت پیروزی در این دیدار به سی و چهارمین عنوان قهرمانی خود دست پیدا می‌کند که او را یک قدم به رکورد ِاستفن هِندری افسانه‌ای نزدیک می‌کند.
در سوی دیگر اما جاد ترامپ جوان تنها ۸ عنوان قهرمانی را در کارنامه‌ی خود می‌بیند و در صدد افزایش این تعداد در مقابل اُسالیوان است.
در فینال این دور از رقابت‌های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی هردو بازیکن تقریبا در بهترین فرم خود پا به این مسابقه می‌گذارند و حضور دو بازیکن سریع، با سبک بازی هجومی نوید یک فینال جذاب را می‌دهد که پیش‌بینی نتیجه‌ی آن اصلا آسان نیست.
مسابقه‌ی فینال روز یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در سالن واترفرانت هال برگزار می‌شود.

پیش‌بینی بازی رانی اُسالیوان – جاد ترامپ در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *