نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

درخشش استفن کری در شب برد گلدن استیت برابر پورتلند در فینال کنفرانس غرب NBA

esteee

تیم های گلدن استیت وریرز و پورتلند تریل بلیزرز در چارچوب مسابقات فینال کنفرانس غرب بسکتبال حرفه ای NBA به مصاف هم رفتند و همان طور که انتظار می رفت استفن کری درخشید تا گلدن استیت در بازی اول فینال برنده باشد. در پی مصدومیتی که برای کوین دورانت هفته گذشته ایجاد شد و روز گذشته سایت رسمی NBA اعلام کرد که او به بازی اول فینال کنفرانس غرب نمی رسد، انتظار می رفت که دیگر ستاره ها از جمله استفن کری،تامپسون و گرین و…. به یاری این تیم بشتابند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

شب درخشان استفن کری و گلدن استیت

و اما شب گذشته چه اتفاقی افتاد؟
این بازی در ورزشگاه تیم گلدن استیت برگزار شد.کوارتر اول ۲۷ بر ۲۳ به نفع گلدن استیت به پایان رسید زیرا پورتلند در ابتدا نمایش ضعیفی را از خود نشان داد و درخشش ستاره های طلایی ها تامپسون و گرین باعث امتیاز آوردن پرتاب های تاثیر گذاری شد. در کوارتر دوم همین روند ادامه پیدا کرد این بار با درخشش استفن کری و پرتاب های سه امتیازی اش و باعث شد باز هم گلدن با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ به پیروزی برسد. در کوارتر سوم نیز استفن کری و تامپسون با پرتاب های ۳ امتیازی اختلاف فاصله را به عدد ۱۷ رساندند ولی پورتلند یک ران ۱۸ بر ۷ به دست آورد و اختلاف را کم کرد. با پیش روی کردن بیشتر پورتلند این کوارتر به نفع آن ها به پایان رسید و نتیجه ۲۶ بر ۲۳ به نفع پورتلند رقم خورد. در کوارتر چهارم پورتلندی ها سعی بر حمله داشتند اما هم تیمی های کری به خوبی دفاع کرد و بار دیگر درخشش تامپسون و کری در پرتاب ها باعث شد این بار گلدن استیت با اختلاف ۱۶ امتیازی با نتیجه ۳۹ بر ۲۳ بازی را ببرد.
در زیر می توانید آمارهایی از این بازی را ملاحظه فرمایید:

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
گلدن استیت 50% 51.5% 14 41
پورتلند 36.1% 25% 21 47
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست
گلدن استیت استفن کری 36 دریماند گرین 10 استفن کری 7
پورتلند دمین لیلارد 19 انیس کنتر 16 دمین لیلارد 6

لازم به ذکر است استفن کری امتیاز آورین ترین بازیکن تیم اش بود و از ۱۵ باری که پرتاب ۳ امتیازی انجام داد ۹ بار موفق شد آن را تبدیل به امتیاز کند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل