نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اخبار نقل و انتقالات

بتکارت هر روز شما را با آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ های معتبر اروپایی (سری آ، لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا و لالیگا) آگاه خواهد کرد. با اخبار ۲۸ خرداد ۹۸ همراه باشید.

آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا

1- لوکاکو می خواهد منچستریونایتد را ترک کند

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک میگوید که روملو لوکاکو خواستار ترک منچستریونایتد است تا در مسیری جدید قرار بگیرد. پس از عملکرد ضعیف در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، این بازیکن ۲۶ ساله تصمیم به جدایی دارد.

2- هامس رودریگز به ناپولی می رود

به نقل از دی مارزیو، هامس رودریگز آماده انتقال به تیم ناپولی است. هافبک تیم رئال مادرید پس از ۲ سال حضور قرضی در تیم بایرن مونیخ، آماده جدایی از جمع کهکشانی‌ها است.

3- رشفورد به دنبال تمدید قرارداد

مارکوس رشفورد، ستارۀ جوان باشگاه منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد بلند مدت با این باشگاه است. قرارداد فعلی این بازیکن تا تابستان سال آینده است اما او می خواهد تا سال ۲۰۲۱ تمدید کند.

با توجه به احتمال جدایی پل پوگبا از جمع شیاطین سرخ، تمدید قرارداد یکی از ستارگان باشگاه می تواند تسکینی برای هواداران منچستر باشد.

اخبار نقل و انتقالات – مارکوس رشفورد در منچستر خوشحال است

4- ساری لیست خرید خود را به یوونتوس داد

مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید تیم یوونتوس برنامه خود را برای نقل و انتقالات به مدیران باشگاه داد. به نقل گازتا دلو اسپورت، سرمربی جدید یوونتوس خواهان بازیکنانی همچون پل پوگبا، ساویچ، فدریکو کیه زا و نیکولو زانیولو است.

مائوریتزیو ساری همچنین وضعیت دیبالا را بررسی خواهد کرد که در چند هفتۀ اخیر شاهد خبرهای زیادی دربارۀ انتقال این بازیکن بودیم.

5- رودری درخواست جدایی به اتلتیکومادرید داد

رودری، هافبک دفاعی تیم اتلتیکومادرید از این باشگاه درخواست جدایی داد و منچسترسیتی آماده است تا بند خرید ۷۰ میلیون یورویی این هافبک اسپانیایی را فعال کند.

اخبار نقل و انتقالات – رودری در یک قدمی منچسترسیتی

6- ژائو فلیکس در مادرید دیده شد

El Chiringuito فیلمی را منتشر کرده است که در آن ژائو فلیکس به همراه مدیر برنامه‌های خود یعنی خورخه مندس از یک رستوران بیرون می‌آید. روز گذشته خبری آمد که این بازیکن 19 ساله با اتلتیکومادرید به توافق رسیده است اما بلافاصله باشگاه بنفیکا بیانیه‌ای را منتشر کرد و این خبر را شایعه دانست.

7- رافا بنیتز به چین میرود

رافا بنیتز، سرمربی تیم نیوکاسل پیشنهاد دستمزد ۱۲ میلیون یورویی از یک باشگاه چینی دارد. به نقل از روزنامه تایمز، با توجه به احتمال فروش باشگاه نیوکاسل به شیخ خالد بن زاید آل نهیان، این مالک اماراتی علاقه‌ای به حضور این مربی بر روی نیمکت تیم نیوکاسل نخواهد داشت.

8- رد پیشنهاد اتلتیکومادرید و بارسلونا برای ویلیان

رد پیشنهاد 35 میلیون یورویی تیم‌های لالیگا توسط آبی های شهر لندن. به نقل از اسکای اسپورت، باشگاه چلسی پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید را برای جذب ویلیان را رد کرده است.

بارسلونا مدت‌هاست به دنبال جذب این وینگر برزیلی است اما چلسی علاقه ای به فروش او را ندارد.

9- ناپولی در حال مذاکره با رم برای مانولاس

تیم ناپولی همچنان در حال مذاکره با باشگاه رم است تا مانولاس را جذب کند. به گزارش اسکای اسپورت، باشگاه ناپولی پیشنهادی به ارزش 36 میلیون یورو را تقدیم رم کرده است و مذاکرات ادامه دارد. مانولاس مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی نیز هست.

10- رئال مادرید برای یورنته ۵۰ میلیون یورو میخواهد

رئال مادرید برای فروش مارکوس یورنته به اتلتیکومادرید، ۵۰ میلیون یورو می خواهد. این بازیکن 24 ساله با باشگاه اتلتیکومادرید به توافقات شخصی رسیده است و حالا نوبت به تخفیف گرفتن از رئال مادرید است.

اتلتیکو میخواهد ۴۰ میلیون یورو بدهد اما رئال مادرید امیدوار است تا آن‌ها ۱۰ میلیون یورو دیگر دریافت کنند.

11- یوونتوس مصمم برای جذب پوگبا

غول سری آ حاضر است برای پوگبا ۱۴۰ میلیون یورو هزینه کند. یوونتوس میداند که برای جذب پوگبا کار سختی دارد و رئال مادرید رقیب آن‌ها است. به گزارش سایت گل، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس با سران منچستریونایتد ملاقات کرده است و این باشگاه پیشنهاد رسمی خود به ارزش ۱۳۰ میلیون یورو را تقدیم شیاطین سرخ کرده است.

اخبار نقل و انتقالات – یوونتوس یا رئال مادرید؟ پوگبا در دو راهی

12- آدرین رابیو آمادۀ انتقال به یوونتوس

آدرین رابیو موافقت کرده است تا به یوونتوس برود. به نقل از El Chiringuito، هافبک تیم پاری سن ژرمن قراردادش با این باشگاه تا پایان ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و مقصد بعدی این بازیکن ایتالیا خواهد بود. قرارداد او با یوونتوس ۵ ساله خواهد بود.

13- کوتینیو نمیخواهد به منچستریونایتد برود

کوتینیو خواهان جدایی از بارسلونا است. اما این بازیکن نمی خواهد به منچستریونایتد برود. به نقل از مارکا، کوتینیو خواهان بازگشت به لیگ برتر انگلیس است اما به احترام هواداران لیورپول به تیم رقیب یعنی منچستریونایتد نخواهد پیوست.

14- مذاکرات بارسلونا با نیمار آغاز شد

ستاره برزیلی میخواهد به کاتالونیا برگردد. باشگاه بارسلونا مذاکرات خود را برای بازگشت نیمار به این تیم را آغاز کرده است. در ماه‌های اخیر گمانه زنی‌های زیادی در رابطه با آینده این بازیکن ۲۷ ساله به وجود آمد و این بازیکن بعد از ۲ سال ناکامی در پاری سن ژرمن خواهان بازگشت است.

گفته میشود بارسلونا پیشنهادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به همراه یکی از بین اومتیتی، عثمان دمبله یا راکیتیچ به پاری سن ژرمن پیشنهاد خواهد.

اخبار نقل و انتقالات – نیمار پشیمان از رفتن به پاری سن ژرمن
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل