نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آنتونیو کونته : ایکاردی و ناینگولان را نمی خواهم و لوکاکو را دوست دارم

014556

آنتونیو کونته سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل منچستریونایتد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و در مورد موضوعات مختلفی نظیر ایکاردی و لوکاکو صحبت کرد. به گزارش فوتبال ایتالیا، کونته در این کنفرانس در مورد حواشی خرید لوکاکو و وضعیت تیمش صحبت هایی را انجام داده است.

دیدار برابر یونایتد

فردا یک بازی مهم پیش رو داریم و در این سطح دشوار است که آن را یک بازی دوستانه حساب کنیم و این شرایط برای هر دو طرف برقرار است. در حال سپری کردن پیش فصل در فرم خوبی هستیم و امیدوار به دیدن پیشرفت در تیمم هستم. قطعا بازی بدون مهاجمان در ابتدای فصل آسان نخواهد بود ولی پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است.

ناینگولان

او بخشی از برنامه هایم نیست و هیچ چیز تغییر نکرده است.

لوکاکو

به خوبی او را از زمانی که در چلسی بودم می شناسم و می دانید که او را دوست دارم ولی در حال حاضر او بازیکن منچستریونایتد است. او را به عنوان یک بازیکن مهم برایمان در جهت پیشرفت به شمار می آورم. در نقل و انتقالات هستیم و خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد ولی در حال حاضر او قطعا بازیکن منچستریونایتد است.

نقل و انتقالات بازیکنان

با باشگاه داخل و خارج زمین هم عقیده هستیم. انتظار داشتم سریعتر این اتفاق بیفتد ولی خوشبین هستم. فقط خرید بازیکن مسئله قابل بحث نیست بلکه باید بازیکنانی را هم به فروش برسانیم. جلوی منچستر مهاجمی نداریم و در قیاس با تیم های دیگر کمی عقب هستیم. با احترام به برنامه های باشگاه ولی در بحث درآمدزایی و خرج کردن نسبت به سایر باشگاه ها خیلی کند هستیم.

رابطه پر تلاطم آنتونیو کونته و مائورو ایکاردی


شرایط ایکاردی

او در پروژه ما جایی ندارد و در حال حاضر این یک حقیقت است.

آینده ایوان پرشیچ

ایوان بازیکنی است که شخصیت به خصوصی دارد و می خواهم بفهمم که آیا او می تواند در پستی که برای او در ذهنم در نظر گرفته ام بازی کند یا نه. زمان جهت ارزیابی او و اینکه آیا می تواند چیزی که از او می خواهم را انجام دهد داریم.

شایان ذکر است اینتر در شرایطی در دیداری دوستانه به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی یونایتد تبدیل به هدف اول این تیم در بازار نقل و انتقالات شده است اما شیاطین سرخ رقم هنگفت ۸۵ میلیون یورو را برای فروش این بازیکن در نظر گرفته اند و نراتزوری کار آسانی برای خرید لوکاکو ندارد. پیش از این اعلام شده بود که کونته،  مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی این باشگاه را از حضور در تمرینات و حتی همراهی تیم در اتوبوس محروم کرده است. گفته شده کونته اصلا مایل به حفظ این مهاجم دردسرساز نیست و این اقدامات را در جهت تسریع خروج او از اینتر انجام داده است.این در حالی است که مائورو ایکاردی، تمام پیشنهادات دریافتی را نادیده گرفته و به باشگاه گفته تنها در صورتی تیم را ترک می‌کند که به یوونتوس برود. به گزارش فابریتزیو بیاسین، ایکاردی امروز هم به جلسه تاکتیکی آنتونیو کونته راه داده نشد. ایکاردی تنها اجازه دارد در تمرین مقدماتی و گرم کردن بازیکنان حاضر باشد و سپس باید محل تمرین را ترک کند. اینتر نمی‌خواهد ایکاردی ایده‌ای از برنامه‌های تاکتیکی تیم داشته باشد. این بازیکن اخیرا حتی اجازه نیافته برای بازگشت به هتل سوار اتوبوس باشگاه شود و اینتر او را با یک خودروی ون، به صورت جدا برگردانده است. تنها ۲ سال از قرارداد کنونی مهاجم آرژانتینی با اینتر باقی مانده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل