نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آلیسون بکر: پیروزی لیورپول بر بارسلونا تا همیشه در ذهنم باقی می ماند

alisson

آلیسون بکر دروازبان برزیلی تیم لیورپول در نظر دارد داستان پیروزی و کامبک بی نظیر قرمز ها برابر بارسلونا را در آینده برای فرزندان و نوه هایش تعریف کند.

شاگردان یورگن کلوپ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی رفت را با نتیجه سنگین ۳-۰ بازی را به قهرمان اسپانیا واگذار کرده بودند. و این نتیجه آن ها را با کوهی از سختی در بازی برگشت مواجه کرد. در حالی که همگان منتظر صعود احتمالی لیونل مسی و تیمش به فینال مادرید بودند، آلیسون و یارانش با ارائه یک نمایش فوق العاده در آنفیلد که محل ترس و وحشت رقبای اروپایی است توانستند با نتیجه ۴-۰ بازی رفت را جبران کرده و به فینال صعود کنند. تنها یک قدم تا رسیدن لیورپول به جام مانده و آن هم بازی با تاتنهام دیگر رقیب انگلیسی است. با وجود باقی ماندن فینال تمام انگلیسی ذهن آلیسون همچنان با مرحله نیمه نهایی و آن کامبک رویایی است.

آلیسون بکر در صحبت های خود گفت:

خاطره این بازی تاریخی تا همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند. داستان این بازگشت و پیروزی، داستانی خواهد بود که برای فرزندان و نوه هایم تعریف خواهم کرد. تنها امیدوار هستم که این پایان داستان تیم نباشد و اگر خدا بخواهد جام را بالای سر ببریم. این هدف اصلی ما می باشد.

سنگربان شماره یک تیم ملی برزیل قبل از پیوستن به قرمز های مرسی ساید در تابستان سال قبل، در چمپیونز لیگ سال گذشته در قالب تیم رم ایتالیا در مرحله نیمه نهایی مقابل لیورپول قرار گرفت. او در این یک سال اخیر اتمسفر ورزشگاه آنفیلد را چه به عنوان میزبان و چه میهمان تجربه کرده و از سختی های بازی در این استادیوم به عنوان تیم حریف صحبت کرد. آلیسون بکر جو ورزشگاه را بی نظیر خواند و از آن ستایش کرد و همچنین از تاثیر هواداران به عنوان یک سلاح یاد کرد.

آلیسون بکر افزود: شگفت انگیز است. واقعا شگفت انگیز است. من پارسال در اینجا مقابل لیورپول قرار گرفتم و قدرتی را که تماشاگران به بازیکنان این تیم می دهند تجربه کردم. آن ها فشار زیادی بر روی حریف ایجاد می کنند. بازی در این ورزشگاه به عنوان رقیب لیورپول اصلا آسان نیست. حالا که خودم در اینجا بازی می کنم چیز های شگفت آوری را که در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده ایم تجربه می کنم. رسیدن به فینال رقابت ها به آن شکلی که ما به آن رسیدیم و بازگشت از یک نتیجه بسیار دشوار واقعا غیر ممکن بود. این امر به لطف خداوند، تلاش همه جانبه ای که من و دیگر بازیکنان با فداکاری های زیاد داشتیم و صد البته حمایت همیشگی هوادارانمان در آن شب جادویی محقق شد. واکنش دقیقه آخر برابر ناپولی؟  ضربه میلیک آخرین ضربه بازی بود و همان توپ می رفت که در درون دروازه قرار بگیرد. می توانم بگویم که آن توپ یکی از بهترین واکنش هایم بود اما باید اضافه کنم که آن پیروزی تنها به اسم من نبود و دیگر بازیکنان تیم نیز نقش به سزایی در به ثمر رسیدن آن نتیجه داشتند. آن شب تنها خوشحال بودم که توانستم به تیم خود کمک کنم.

آلیسون بکر

گفتنی است آلیسون در اولین فصل حضور خود در بندر لیورپول توانست عملکرد قابل قبولی در درون دروازه قرمز ها ارائه بدهد. این گلر ۲۶ ساله با ثبت ۲۱ کلین شیت در لیگ برتر جزیره بالاتر از ادرسون هموطنش در تیم منچستر سیتی جایزه دستکش طلایی را دریافت کرد. اما با تمام این تفاسیر تیمش تنها با یک امتیاز کمتر از تیم قهرمان یعنی منچستر سیتی رده دوم جدول را به خود اختصاص داد. انتظار می رود او را در فرم کاملا ایده آل در درون دروازه تیم لیورپول حدود ۱۰ روز دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تاتنهام هاتسپر ببینیم. جایی که لیورپول به دنبال کسب تنها جام ممکن در این فصل خواهد بود تا بتواند به ششمین قهرمانی خود در این رقابت ها برسد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل