نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ آرسنال – اورتون ؟ کدامیک به کسب سهمیه اروپا نزدیک می‌شوند

d 2

تیم‌های فوتبال آرسنال و اورتون امشب ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران در استادیوم امارات لندن به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم،بازیکنان و صحبت‌های سرمربیان دو تیم می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد، این بازی را ۲-۱ به نفع آرسنال پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم آرسنال و اورتون در هفته بیست و هفتم از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند. توپچی‌ها که با سرمربیگری آرتتا نیز هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده و در رتبه یازدهم جدول قرار دارد در تلاش هستند کمی به تیم‌های بالای جدول نزدیکتر شود و اوضاع خود را بهبود ببخشند. این تیم از ابتدای فصل دچار مشکل بود تا با اخراج اونای امری انتظار می‌رفت کمی شرایطش بهتر شود که این اتفاق رخ نداد و به نظر می‌رسد مدیران باید فکر اساسی‌تری در این باره انجام دهند. این بازی ۳ امتیاز حیاتی برای هر دو تیم است، ۳ امتیازی که تیم دیگر را به کسب سهمیه اروپایی امیدوار می‌کند و تیم دیگری را از کسب سهمیه نا امید. فردا شاهد بازی حیاتی برای کسب سهمیه میان آرسنال و اورتون خواهیم بود. شرایط اورتون نیز تقریبا مشابه آرسنال است و آنها دو امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال در رتبه دهم قرار گرفتند و با پیروزی برابر آرسنال می‌توانند خود را حداقل ۳  پله بالاتر ببرند. البته اورتون با آمدن کارلو آنجلوتی شرایط بهتری پیدا کرده و آنها امیدوار هستند در این بازی خارج از خانه سه امتیاز شیرین را کسب کنند. لازم به ذکر است آرسنال نیز در صورت پیروزی مقابل اورتون و نیم نگاهی به مسابقات دیگر می‌تواند تا رتبه نهم جدول بالا رود.

نکته حائز اهمیتی که در مورد تیم اورتون بدانید این است که پس از بازی این تیم برابر توپچی‌ها، این تیم در سه بازی حساس و مهم دیگر باید به ترتیب برابر منچستر یونایتد، چلسی و لیورپول به میدان برود و مشخص است که برای کسب سهمیه کار بسیار سختی پیش روی شاگردان آنجلوتی قرار دارد.


وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ جزیره

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ جزیره لیورپول با ۷۶ امتیاز از ۲۶ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. منچستر سیتی با ۵۷ امتیاز از ۲۷ مسابقه در رده دوم و لستر سیتی از ۲۷ مسابقه با ۵۰ امتیاز در رده سوم جای دارد. آرسنال با ۳۴ امتیاز و اورتون با ۳۶ در رده‌های یازدهم و دهم جدول جای گرفتند.
سهم آرسنال تا به اینجا از ۲۶ مسابقه برگزار شده، ۷ پیروزی، ۱۳ تساوی و ۶ شکست بوده است و اورتون ۱۰ پیروزی، ۶ تساوی و ۱۰ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم آرسنال و اورتون

این بازی در استادیوم خانگی تیم توپچی‌ها، امارات لندن به قضاوت استوارت اتول برگزار می‌گردد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

اورتون: ژان فلیپ گبامن مصدوم قطعی و تئو والکات مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر.

آرسنال: کالوم چمبرز، کیران تیرنی، ریس نلسون و سدریک سوارز مصدومان قطعی و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس مصدومیت جزئی دارد و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:


بازی با اورتون را چطور می‌بینید؟

با تیم اورتونی بازی داریم که هر دو برای کسب سهمیه اروپایی در پایان فصل تلاش می‌کنیم و از اهمیت بازی‌ها آگاه هستیم. مسابقه مهمی پیش رو است اما این مصاف صرفا برای کسب سهمبه تعیین کننده نیست چرا که پس از این دیدار بازی‌های زیادی برای هر دو تیم باقی می‌ماند. با این حال پیروزی در این دیدار کمک بزرگی برای ما خواهد بود و تلاش خواهیم کرد در مقابل طرفداران خود عملکردی عالی داشته باشیم. این موضوع که از این دیدار به عنوان رقابتی مهم یاد می‌شود، زیبا است. جدول رده‌بندی نیز حقیقت را در مورد این بازی و اهمیت آن به ما می‌گوید. این که در خانه بازی می‌کنیم به بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد و امیدوار هستم آنها از این امتیاز میزبانی استفاده کنند. باید در مسابقه امشب با دقت باشیم و وقتی مالکیت را در اختیار نداریم جنگنده و محکم بازی کنیم. آنها مهاجمان خوبی را دانرد که ما باید در محدود کردن آنها خوب کار کنیم و راه ارتباط آنها با سایر هم تیمی‌هایشان را قطع کنیم. با بازیکنان صحبت کرده‌ام و همگی از اهمیت و سختی این بازی آگاهی دارند و قطعا تلاش خود را به کمک هواداران خواهند کرد.

آرتتا در ادامه در خصوص هواداران و شرایط بازیکنان گفت:

از هواداران می‌خواهم ذهنیت خود را از منفی گذشته به مثبت آینده تغییر دهند و این اعتماد به نفس را به بازیکنان بدهند که می‌توانند هر کاری را می خواهند انجام دهند. البته که باید به خوبی برای بازی مقابل اورتون آماده شویم و برای پیروزی تلاش کنیم. البته پیروزی در مقابل آنها کار سختی خواهد بود و این طبیعی است چرا که اورتون در حال حاضر شرایط خوبی دارد و ما باید روی ذهنیت برنده تیممان کار کنیم. شرایط بازیکنان نیز تغییر نکرده و نمی‌توانم به شما بگویم که چه کسانی در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت. مصدومان مهمی در ترکیب داریم که در حال پر کردن جای خالی آنها هستیم. فوتبال به همین صورت است و چاره‌ای نیست. باید بتوانیم از دیگر بازیکنان نیز بهره ببریم و استعدادهای آنها را نیز کشف کنیم.

کارلو آنجلوتی سرمربی اورتون نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با آرسنال را چطور می‌بینید؟

آرسنال بازی قبلی خود را با پیروزی پر گل پشت سر گذاشته است و این نشان از انگیزه بالا آنها دارد. به سه امتیاز این بازی نیاز شدیدی داریم تا بتوانیم سهمیه اروپایی را حفظ کنیم. پس از انتصاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید، آنها بهتر از قبل کار کرده‌اند. آرسنال تیمی است که برخی اوقات می‌تواند برای شما دردسرساز باشد و شما را اذیت کند. نمی‌خواهیم که این اتفاق برای ما رخ دهد. ما می‌خواهیم در تیم هر کسی حرفی برای گفتن داشته باشد. در حال حاضر این مسئله خوب جا افتاده است. بازیکنان برای صحبت کردن پیش من می‌آیند. این یک نشانه خوب و مهم است. بازیکنان باید بتوانند با سرمربی در تعامل باشند تا کارها آنطوری که می‌خواهید پیش برود. از سوی هر دو تیم یک استراتژی در این بازی وجود خواهد داشت که در آن هر تیم تلاش می‌کند از نقاط ضعف حریف بهره ببرد و نقاط قوت طرف مقابل را نیز محدود کند. هر تیم تلاش خواهد کرد بهتر از دیگری بازی کند و در مسابقه پیش بیفتد و احتمالا تیمی که بهتر است پیروز خواهد شد. این مسابقه دیداری برابر خواهد بود که در آن هر دو تیم آماده خواهند بود بازی خود را به نمایش بگذارند. امیدوارم مسابقه جذابی را شاهد باشیم.


آنجلوتی در ادامه افزود:

علاوه بر این بازی روزهای دشواری پیش روی ما قرار دارد ولی قصد تسلیم شدن نداریم. ما می‌خواهیم به حضور در اروپا برای فصل بعدی، فکر کنیم. طبیعتا چهار بازی بعدی ما در مقابل آرسنال، یونایتد، چلسی و لیورپول بسیار سخت و حیاتی خواهد بود. اینها برای ما بازی‌های مهمی هستند و هر چقدر امتیاز بیشتری کسب کنیم احتمال صعودمان به لیگ اروپا را افزایش دادیم. بازیکنانم نیز از اهمیت این بازی ها آگاه هستند. بازی‌هایی که پیش رو داریم مهمتر از بقیه بازی هایمان هستند و باید عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. در چهار بازی بعدی مشخص خواهد شد که تا چه حدی خوب هستیم. به نظر من ما تیم خوبی داریم اما پس از این چهار بازی می‌توان در این خصوص قضاوت کرد. اگر از این چهار بازی بتوانیم امتیاز بگیریم شرایط خود را بهبود بخشیده‌ایم و در ادامه با تمرکز بیشتری به راه خود ادامه خواهیم داد.

در خصوص آمار کلی دو تیم آرسنال و اورتون بدانید:


پنج بازی بعدی آرسنال به شرح زیر است:

پنج بازی بعدی اورتون به شرح زیر است:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های آرسنال و اورتون که امشب ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران در استادیوم امارات برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با پیش بینی بازی‌های مهم تیم آرسنال و اورتون پیش بینی گلزنان این تیم در تورنومنت‌های مختلف،
همراه سایت بتکارت باشید

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل